Thought leadership

Thought leadership

Producten en diensten op zichzelf zijn in deze tijd niet meer genoeg om u als merk te onderscheiden. De reputatie van de organisatie achter het merk speelt een steeds belangrijkere rol. De uitdaging zit in het opbouwen en onderhouden van de juiste merkreputatie. Daarbij geldt dat de reputatie wordt bepaald door wat andere mensen van het merk vinden en niet door wat de organisatie zelf bedenkt.

Thought leaders zijn personen of organisaties die binnen hun vakgebied een leidende en onderscheidende positie innemen. Een thought leader is iemand met een vooruitstrevende, vernieuwende blik op de markt. Ze gebruiken hun expertise om conventionele werk- en gedachtenpatronen te doorbreken. Vooral het hebben van een inspirerende en andere visie is een kenmerk van een thought leader. Belangrijk is wel dat dit wordt erkend door anderen.

Bent u de eerste gesprekspartner als uw potentiële klanten op zoek gaan naar een oplossing voor hun probleem? Succesvolle thought leaders delen hun kennis en expertise over specifieke thema’s structureel met de markt, waardoor ze door hun potentiële klanten als betrouwbare kennispartner worden gezien. Dat levert een ijzersterke reputatie op. Wilt u uw merk profileren als dé kennispartner onder uw doelgroep?

Vakmedianet bereikt een kennisnetwerk van 900.000 professionals met gedegen vakinformatie, gedragen door redacties die garant staan voor betrouwbaarheid en relevantie. De ideale context om uw specifieke expertise op het juiste moment bij de juiste doelgroep onder de aandacht te brengen.

Onderstaande oplossingen dragen bij aan het helpen opbouwen van een goede reputatie en om u of uw organisatie te profileren als thought leader op een specifiek onderwerp. Klik op de productcategorieën om de verschillende oplossingen te bekijken. Klik op uw doelgroep om te zien via welke merken u uw doelgroep kunt bereiken.

Wij helpen dagelijks honderden bedrijven in Nederland bij het opbouwen van een goede reputatie en om hen of hun organisatie neer te zetten als thought leader. Neem dan ook gerust vrijblijvend contact met ons op. Wij denken graag met u mee bij het bereiken van uw doelstellingen.

Lees interessante blogs over contentmarketing:

  • Starten met contentmarketing in 5 stappen > Lees nu
  • Hoe ontwikkel ik een business case voor contentmarketing? > Lees nu
  • Contentmarketing? Start bij je eigen website > Lees nu
  • 15 superhandige content marketing tools > Lees nu
  • Checklist: zo maak je een effectieve whitepaper > Lees nu
  • ... en nog veel meer interessante en inspirerende blogs > Klik hier

Laatste nieuws

Bekijk het nieuwsarchief
am: AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw Cobouw Bouwberichten de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gastvrije Zorg Gawalo HR Base Installatie Journaal KiZ (Kwaliteit en veiligheid in de Zorg) Logistiek Management Support   MCA (Management Control & Accounting) Misset Catering Misset Horeca NBD-Online OR informatie Over Duurzame Inzetbaarheid Over eHRM Over Het Nieuwe Werken Over Strategische Personeelsplanning PT Industrieel Management PW. magazine voor HR-professionals RCC Koude & Luchtbehandeling Security Management Service Management Sigma Snackkoerier Tabak2day Tweewieler Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen Zorg & Zeggenschap