Brand Awareness

Naamsbekendheid creëren en vergroten

Bent u de eerste aanbieder waar uw doelgroep aan denkt als ze op zoek gaan naar een betrouwbare oplossing voor hun probleem? Als het antwoord daarop niet volmondig “ja” is, dan kan uw naamsbekendheid een flinke impuls gebruiken. Maar hoe zorgt u ervoor dat u écht top-of-mind wordt? Zichtbaarheid, relevantie en autoriteit zijn de belangrijkste factoren om uw doelstelling te behalen. Door samen te werken met één van onze sterke redactionele merken, weet u zeker dat u zichtbaar bent in een relevante context, bij de juiste doelgroep, in een voor hen vertrouwde omgeving.

Vakmedianet bereikt een kennisnetwerk van 900.000 professionals met gedegen vakinformatie, gedragen door redacties die garant staan voor betrouwbaarheid en relevantie. De ideale context om uw oplossingen op het juiste moment bij de juiste doelgroep onder de aandacht te brengen.

Wat wilt u bereiken?

Awareness is een breed begrip. Het is belangrijk om vast te stellen wat u precies wilt bereiken en hoe. Wij helpen onze klanten vaak bij één of meerdere van de volgende doelstellingen.

Naamsbekendheid

Wilt u dat zoveel mogelijk mensen in uw doelgroep u zien als een belangrijke speler in de markt, zonder daarbij een specifieke postionering, autoriteit of productintroductie na te streven? Dan is het van belang om over een langere periode zoveel mogelijk met uw merk zichtbaar te zijn via de kanalen waar uw doelgroep zich bevindt.

Via de volgende kanalen kunnen wij u structureel in de spotlight zetten bij uw doelgroep:

  • vakbladen
  • vakwebsites
  • digitale nieuwsbrieven
  • beurzen en evenementen

We stellen samen met u graag een doordacht plan op om uw doelgroep via deze kanalen tijdelijk of structureel te bereiken en uw doelstellingen te behalen.

Onderaan deze pagina ziet u een overzicht van kanelen en uitingen die we daarvoor kunnen inzetten.

Merkpositionering

Wilt u niet alleen bekend staan als "een belangrijke speler in de markt", maar streeft een specifieke postionering na met uw merk, dan wilt u gedurende een langere periode een consistente boodschap uitdragen onder uw doelgroep. Het is dus niet alleen van belang om puur zichtbaar te zijn, maar de boodschap die u daarbij overbrengt is essentieel.

Hoewel de kanalen die u daarbij kunt inzetten hetzelfde zijn als bij generieke naamsbekendheid, gebruikt u bij voorkeur andere uitingen in uw campagnes.

Samen met u stellen we een pakket samen met middelen om uw boodschap zo effectie mogelijk te communiceren.

Onderaan deze pagina ziet u een overzicht van kanelen en uitingen die we daarvoor kunnen inzetten.

Thought leadership

Wilt u zichzelf in de markt positioneren als een kennisleider en autoriteit in uw vakgebeid? Dan is een thought leadership programma de ideale strategie. Door structureel relevante content te publiceren en onder de aandacht te brengen bij uw doelgroep, leren zij u kennen als een kennisleider, bouwt u vertrouwen op. Zo ontwikkelt u een voorkeur voor uw merk als uw potentiële klanten op zoek zijn naar een oplossing.

Lees meer over thought leadership op onze pagina over contentmarketing.

Productintroductie / innovaties

Wilt u dat zoveel mogelijk mensen in uw doelgroep op de hoogte zijn van de introductie van uw nieuwe product of innovatie? Dan is het zaak om tijdelijk extra aandacht te genereren via kanalen waar uw potentiele afnemers actief zijn.

Vanuit onze uitgebreide ervaring met productintroducties, kunnen wij u deskundig adviseren over hoe u maximale vraag kunt creeren naar uw nieuwe producten.

Kanalen en uitingen

Onderstaande oplossingen dragen bij aan het creëren en vergroten van uw naamsbekendheid. Klik op de productcategorieën om de verschillende oplossingen te bekijken. Of kijk bij uw doelgroep om te zien via welke merken u uw doelgroep kunt bereiken.

Wij helpen dagelijks honderden bedrijven in Nederland bij het vergroten van hun naamsbekendheid. Neem dan ook gerust vrijblijvend contact met ons op. Wij denken graag met u mee bij het bereiken van uw doelstellingen.

Advertentiemogelijkheden

Laatste nieuws

Bekijk het nieuwsarchief
am: AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwberichten Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gastvrije Zorg Gawalo HR Base Installatie Journaal KiZ (Kwaliteit en veiligheid in de Zorg) Logistiek Management Support   MCA (Management Control & Accounting) Misset Catering Misset Horeca NBD-Online OR informatie Over Duurzame Inzetbaarheid Over eHRM Over Het Nieuwe Werken Over Strategische Personeelsplanning PT Industrieel Management PW De Gids RCC Koude & Luchtbehandeling Security Management Service Management Sigma Snackkoerier Tabak2day Tweewieler Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen Zorg & Zeggenschap