AMT

AMT verbindt automotive professionals met passie voor het autovak. Met aandacht voor ontwikkelingen en trends op autotechnisch gebied biedt AMT vak- en investeringsinformatie voor autotechnici, managers en leidinggevenden in de werkplaats.

Meer weten? Download de complete mediakit!

Redactionele formule

AMT verbindt automotive professionals met passie voor het autovak. Met aandacht voor ontwikkelingen en trends op autotechnisch gebied biedt AMT vak- en investeringsinformatie voor autotechnici, managers en leidinggevenden in de werkplaats. Naast het vakblad biedt AMT een online platform www.amt.nl, wekelijkse nieuwsbrieven en diverse events. De specifieke doelgroep van ondernemers binnen de autobranche bedient AMT van praktische kennis door het multimediale platform AMT Ondernemen.

Bereik

Vakblad
Frequentie: 11 x per jaar
Verschijningsdag: vrijdag
Oplage: 20.000 exemplaren


Website AMT.nl
Gemiddeld per maand (periode januari-november 2016)

Pageviews 137.482
Bezoeken 93.258
Bezoekers 62.145
Aantal pageviews per bezoek 1,56
Bezoekduur in minuten 1:38

Website AMT Garageforum.nl
Gemiddeld per maand (periode maart-november 2016)

Pageviews 261.999
Bezoeken 72.116
Bezoekers 51.492
Aantal pageviews per bezoek 3,63
Bezoekduur in minuten 2:36


AMT Garageforum is vanaf februari 2016 alleen nog beschikbaar voor geregistreerde professionals. Hierdoor is de bezoekerskwaliteit omhoog gegaan.

Nieuwsbrief AMT.nl

Frequentie 2 x per week
Verschijning Dinsdag en donderdag
Oplage 19.644 abonnees

 

Bereiksonderzoek

Bereiksonderzoek

Onafhankelijk bereiksonderzoek naar vakmedia in de autobranche, uitgevoerd door onderzoekersbureau GfK, toont aan dat AMT verreweg het grootste bereik heeft in de branche. Dit geldt voor zowel directeuren/eigenaren als autotechnici en voor zowel het vaklblad, de nieuwsbrief als de websites amt.nl en amtgarageforum.nl.

Ook kwalitatief komt AMT veruit het beste uit het onderzoek: met onder andere de hoogste leesintensiteit, leesduur en een aanbevelingspercentage van 95% wordt AMT omarmd door haar doelgroep.

Dus wilt u gezien worden door zowel de meeste directeur/eigenaren als autotechnici bij merkdealers, universele autobedrijven, schadeherstelbedrijven, bandenservicebedrijven én grossiers?

Dan is AMT de beste keuze voor u!

Wilt u meer informatie over dit bereiksonderzoek? Neem dan contact op met uw account manager via joostvanduin@vakmedianet.nl  of 088 5840655.

Planning

AMT

  • Vakblad: 11x per jaar hét onafhankelijke vakblad voor automotive professionals
  • Website: op www.amt.nl vindt u altijd het laatste nieuws
  • Nieuwsbrief: 2x per week het AMT nieuws direct in de mailbox
  • Events: AMT Live en AMT Diagnose Boot Camp
Nr. Verschijndatum Afsluitdatum Thema Thema nieuwsbrief
1 20-01-2017 03-01-2017 Hybride & Electrische aandrijving 25-01-2017
2 24-02-2017 07-02-2017 Banden & Bandenequipment 01-03-2017
3 24-03-2017 07-03-2017 Aircoservice in de praktijk 29-03-2017
4 21-04-2017 03-04-2017 Trucktechniek 26-04-2017
5 26-05-2017 08-05-2017 APK 31-05-2017
6 23-06-2017 06-06-2017 Diagnoseapparatuur 28-06-2017
7/8 25-08-2017 08-08-2017 Olie & additieven 30-08-2017
9 22-09-2017 05-09-2017 Handgereedschap 27-09-2017
10 27-10-2017 10-10-2017 Telematica 01-11-2017
11 24-11-2017 07-11-2017 Onderstel & Uitlijnen 29-11-2017
12 22-12-2017 05-12-2017 Transmissies 27-12-2017


AMT Ondernemen

  • Vakblad: 4x per jaar hét onafhankelijke vakblad voor ondernemers in de automotive branche
  • Website: op www.amt.nl/ondernemen met actuele en gerichte artikelen
  • Nieuwsbrief: maandelijks een AMT Ondernemen nieuwsbrief
  • LinkedIn community
 
NR. Verschijndatum Afsluitdatum
1 24-02-2017 31-01-2017
2 23-06-2017 30-05-2017
3 27-10-2017 03-10-2017
4 22-12-2017 28-11-2017

 

Bereik uw doelstellingen met contentmarketing & leadgeneration

Van thought leadership tot gekwalificeerde leads

Het oriëntatieproces van de beslisser in de automotive vindt steeds meer online plaats. Meer dan 60% van de kopers overweegt op basis van deze online oriëntatie slechts één of twee aanbieders. Hoe zorgt u ervoor dat u nog voorkomt in de overweging van deze potentiële klanten? Hoe weet u welke partijen er op dit moment in de markt zijn voor uw product of dienst? En hoe komt u vervolgens met ze in contact? Contentmarketing is hiervoor de ideale strategie. Wij denken graag met u mee over het ontwikkelen van awareness, thought leadership en het structureel genereren van kwalitatieve leads.

>> Lees meer over contentmarketing

>> Lees meer over leadgeneration

Wat wilt u bereiken met contentmarketing?

Snel meetbaar resultaat boeken. >> Basisoplossingen voor leadgeneration
Structureel kwalitatieve leads genereren. >> Geavanceerde oplossingen voor leadgeneration
Snel en efficiënt goede content ontwikkelen. >> Oplossingen voor contentmarketing
Top-of-mind worden en blijven bij beslissers. >> Oplossingen voor brand awareness
Gericht thought leadership opbouwen. >> Oplossingen voor thought leadership
Traffic genereren naar mijn eigen content. >> Oplossingen voor kwalitatieve traffic
Kennis ontwikkelen over beslissers in mijn markt. >> Oplossingen voor doelgroeponderzoek

Praktijkcase: hoe softwareleverancier Visma resultaat boekt met contentmarketing

Hoe bereik ik mijn doelgroep in het veranderende medialandschap? Dat is de vraag die Marketing Manager Rob Van Loenen van Visma Software zichzelf anderhalf jaar geleden stelde. Download nu de praktijkcase en lees hoe Rob de oplossing vond in content marketing, met als resultaat:

  • Positionering als kennispartner
  • Brand awareness
  • Engagement
  • 40% meer Marketing Qualified Leads

Events

Events

AMT Diagnose Boot Camp
AMT Diagnose Boot Camp is een evenement waarbij met name autotechnici op niveau 3 of 4 een weekend lang sparren over diagnose storingen met branchegenoten. Daarbij is onderlinge competitie van de teams en gezelligheid een belangrijk onderdeel. Partners profileren zich door hun kennis te delen middels inhoudelijk sterke workshops.
23 & 24 juni 2017


AMT Live
Een event met praktische workshops, interactieve inspiratiepleinen en inspiratiesessies gecombineerd met demonstraties en presentaties voor directeuren/eigenaren, topmonteurs en chefs werkplaats.
15 & 16 november 2017

AMT biedt diverse sponsormogelijkheden om in contact te komen met uw en onze doelgroep. Neem voor meer informatie over de events en de mogelijkheden contact op met het salesteam van AMT.

Laatste nieuws

Bekijk het nieuwsarchief
am: AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw Cobouw Bouwberichten de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gastvrije Zorg Gawalo HR Base Installatie Journaal KiZ (Kwaliteit en veiligheid in de Zorg) Logistiek Management Support   MCA (Management Control & Accounting) Misset Catering Misset Horeca NBD-Online Over Duurzame Inzetbaarheid Over eHRM Over Het Nieuwe Werken Over Strategische Personeelsplanning PT Industrieel Management PW. magazine voor HR-professionals RCC Koude & Luchtbehandeling Security Management Service Management Sigma Snackkoerier Tabak2day Tweewieler Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen Zorg & Zeggenschap