BouwMachines

BouwMachines is hét platform voor de grondverzet, weg- en waterbouw en sloop- en recyclingbranche dat kopers en gebruikers van bouwmaterieel ondersteunt in het succesvoller runnen van hun bedrijf. BouwMachines onderscheidt zich van andere vakmedia door naast berichtgeving over nieuwe machines ook de ondernemende en bedrijfsmatige kant van het werken met ‘het koude staal’ te belichten. Ondernemend in bouwmaterieel.

Meer weten? Download de complete mediakit!

Redactionele formule

Bouwmachines is het onafhankelijke medium dat informatie biedt voor iedereen die betrokken is bij selectie, aankoop, beheer, en inzet van materieel ten behoeve van de woning- en utiliteitsbouw, grondverzet, weg- en waterbouw en openbare werken.

Bouwmachines brengt nationaal en internationaal materieel- en branchenieuws, techniek, informatie over inzet en organisatie, normen en veiligheid, kosteninformatie en praktijktoepassingen. Primair worden de lezers op de hoogte gehouden van ontwikkelingen in de materieelsector.

Naast het vakblad biedt BouwMachines een online platform www.bouwmachines.nl en de BouwMachines nieuwsbrief.

Bereik

Bereik

Vakblad BouwMachines

Frequentie: 11x per jaar
Verschijningsdag: vrijdag
Oplage: 4.760 exemplaren

Website BouwMachines.nl
(gemiddeld per maand januari - oktober 2017)

Pageviews: 62.660
Bezoeken: 30.579
bezoekers: 18.360
Gemiddeld aantal pageviews per bezoek: 2,04
Gemiddelde bezoekduur in minuten: 1:18

Nieuwsbrief BouwMachines

Frequentie: 2x per week
verschijningsdag: dinsdag en donderdag
Oplage: 11.500 abonnees

Planning

  • Print: Het onafhankelijke vakblad voor de bouwmaterieel-sector
  • Nieuwsbrieven: Succesvol adverteren op de e-mail nieuwsbrief van BouwMachines
  • Online: Op www.bouwmachines.nl vindt u altijd het laatste nieuws
  • Leveranciersoverzicht: Zorg dat u gevonden wordt in ons leveranciersoverzicht
Nr. Verschijndatum Afsluitdatum Thema
1 26-01-2018 09-01-2018 Compact Materieel
2 23-02-2018 06-02-2018 Banden & Rijwerken
3 23-03-2018 06-03-2018 Wielladers
4 20-04-2018 03-04-2018 Heien & Funderen
5 25-05-2018 04-05-2018 Uitrustingsstukken / TKD Special
6 22-06-2018 05-06-2018 Bouwtransport
7/8 24-08-2018 07-08-2018 Brandstoffen & Smeermiddelen
9 21-09-2018 04-09-2018 Graafmachines
10 19-10-2018 02-10-2018 Verticaal transport
11 16-11-2018 30-10-2018 Sloop & Recycling
12 14-12-2018 27-11-2018 Onderhoud & Revisie

 

Bereik uw doelstellingen met contentmarketing & leadgeneration

Van thought leadership tot gekwalificeerde leads

Het oriëntatieproces van de beslisser in de grondverzet, weg- en waterbouw en sloop- en recyclingbranche vindt steeds meer online plaats. Meer dan 60% van de kopers overweegt op basis van deze online oriëntatie slechts één of twee aanbieders. Hoe zorgt u ervoor dat u nog voorkomt in de overweging van deze potentiële klanten? Hoe weet u welke partijen er op dit moment in de markt zijn voor uw product of dienst? En hoe komt u vervolgens met ze in contact? Contentmarketing is hiervoor de ideale strategie. Wij denken graag met u mee over het ontwikkelen van awareness, thought leadership en het structureel genereren van kwalitatieve leads.

>> Lees meer over contentmarketing

>> Lees meer over leadgeneration

Wat wilt u bereiken met contentmarketing?

Snel meetbaar resultaat boeken. >> Basisoplossingen voor leadgeneration
Structureel kwalitatieve leads genereren. >> Geavanceerde oplossingen voor leadgeneration
Snel en efficiënt goede content ontwikkelen. >> Oplossingen voor contentmarketing
Top-of-mind worden en blijven bij beslissers. >> Oplossingen voor brand awareness
Gericht thought leadership opbouwen. >> Oplossingen voor thought leadership
Traffic genereren naar mijn eigen content. >> Oplossingen voor kwalitatieve traffic
Kennis ontwikkelen over beslissers in mijn markt. >> Oplossingen voor doelgroeponderzoek

Praktijkcase: hoe softwareleverancier Visma resultaat boekt met contentmarketing

Hoe bereik ik mijn doelgroep in het veranderende medialandschap? Dat is de vraag die Marketing Manager Rob Van Loenen van Visma Software zichzelf anderhalf jaar geleden stelde. Download nu de praktijkcase en lees hoe Rob de oplossing vond in content marketing, met als resultaat:

  • Positionering als kennispartner
  • Brand awareness
  • Engagement
  • 40% meer Marketing Qualified Leads

Laatste nieuws

Bekijk het nieuwsarchief
am: AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw Cobouw Bouwberichten de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gawalo HR Base Installatie Journaal Logistiek Management Support   Misset Catering Misset Horeca NBD-Online Over Duurzame Inzetbaarheid Over Het Nieuwe Werken Over Strategische Personeelsplanning PT Industrieel Management PW. magazine voor HR-professionals RCC Koude & Luchtbehandeling Security Management Service Management Sigma Snackkoerier Tweewieler Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen