BouwMachines

BouwMachines is hét platform voor de grondverzet, weg- en waterbouw en sloop- en recyclingbranche dat kopers en gebruikers van bouwmaterieel ondersteunt in het succesvoller runnen van hun bedrijf. BouwMachines onderscheidt zich van andere vakmedia door naast berichtgeving over nieuwe machines ook de ondernemende en bedrijfsmatige kant van het werken met ‘het koude staal’ te belichten. Ondernemend in bouwmaterieel.

Meer weten? Download de complete mediakit!

Redactionele formule

Bouwmachines is het onafhankelijke medium dat informatie biedt voor iedereen die betrokken is bij selectie, aankoop, beheer, en inzet van materieel ten behoeve van de woning- en utiliteitsbouw, grondverzet, weg- en waterbouw en openbare werken.

Bouwmachines brengt nationaal en internationaal materieel- en branchenieuws, techniek, informatie over inzet en organisatie, normen en veiligheid, kosteninformatie en praktijktoepassingen. Primair worden de lezers op de hoogte gehouden van ontwikkelingen in de materieelsector.

Naast het vakblad biedt BouwMachines een online platform www.bouwmachines.nl en de BouwMachines nieuwsbrief.

Bereik

Bereik

Vakblad BouwMachines

Frequentie: 11x per jaar
Verschijningsdag: vrijdag
Oplage: 4.746 exemplaren

Website BouwMachines.nl
(gemiddeld per maand maart - november 2016)

Pageviews: 77.518
Bezoeken: 30.666
bezoekers: 16.565
Gemiddeld aantal pageviews per bezoek: 2,35
Gemiddelde bezoekduur in minuten: 1:34

Nieuwsbrief BouwMachines

Frequentie: 2x per week
verschijningsdag: dinsdag en donderdag
Oplage: 9.152 abonnees

Planning

  • Print: Het onafhankelijke vakblad voor de bouwmaterieel-sector
  • Nieuwsbrieven: Succesvol adverteren op de e-mail nieuwsbrief van BouwMachines
  • Online: Op www.bouwmachines.nl vindt u altijd het laatste nieuws
  • Leveranciersoverzicht: Zorg dat u gevonden wordt in ons leveranciersoverzicht
Nr. Verschijndatum Afsluitdatum Thema Thema Nieuwsbrief
1 27-01-2017 10-01-2017 Compact Materieel 25-01-2017
2 24-02-2017 07-02-2017 Banden & Rijwerken 01-03-2017
3 24-03-2017 07-03-2017 Wielladers 29-03-2017
4 21-04-2017 03-04-2017 Heien & Funderen 26-04-2017
5 19-05-2017 02-05-2017 Uitrustingsstukken 31-05-2017
6 23-06-2017 06-06-2017 Bouwtransport 28-06-2017
7/8 25-08-2017 08-08-2017 Brandstoffen & Smeermiddelen/ MatExpo 30-08-2017
9 22-09-2017 05-09-2017 Graafmachines 27-09-2017
10 20-10-2017 03-10-2017 Verticaal transport 01-11-2017
11 17-11-2017 31-10-2017 Sloop & Recycling 29-11-2017
Special 15-12-2017 21-11-2017 Leveranciersgids 2018  
12 15-12-2017 28-11-2017 Onderhoud & Revisie 27-12-2017

 

Bereik uw doelstellingen met contentmarketing & leadgeneration

Van thought leadership tot gekwalificeerde leads

Het oriëntatieproces van de beslisser in de grondverzet, weg- en waterbouw en sloop- en recyclingbranche vindt steeds meer online plaats. Meer dan 60% van de kopers overweegt op basis van deze online oriëntatie slechts één of twee aanbieders. Hoe zorgt u ervoor dat u nog voorkomt in de overweging van deze potentiële klanten? Hoe weet u welke partijen er op dit moment in de markt zijn voor uw product of dienst? En hoe komt u vervolgens met ze in contact? Contentmarketing is hiervoor de ideale strategie. Wij denken graag met u mee over het ontwikkelen van awareness, thought leadership en het structureel genereren van kwalitatieve leads.

>> Lees meer over contentmarketing

>> Lees meer over leadgeneration

Wat wilt u bereiken met contentmarketing?

Snel meetbaar resultaat boeken. >> Basisoplossingen voor leadgeneration
Structureel kwalitatieve leads genereren. >> Geavanceerde oplossingen voor leadgeneration
Snel en efficiënt goede content ontwikkelen. >> Oplossingen voor contentmarketing
Top-of-mind worden en blijven bij beslissers. >> Oplossingen voor brand awareness
Gericht thought leadership opbouwen. >> Oplossingen voor thought leadership
Traffic genereren naar mijn eigen content. >> Oplossingen voor kwalitatieve traffic
Kennis ontwikkelen over beslissers in mijn markt. >> Oplossingen voor doelgroeponderzoek

Praktijkcase: hoe softwareleverancier Visma resultaat boekt met contentmarketing

Hoe bereik ik mijn doelgroep in het veranderende medialandschap? Dat is de vraag die Marketing Manager Rob Van Loenen van Visma Software zichzelf anderhalf jaar geleden stelde. Download nu de praktijkcase en lees hoe Rob de oplossing vond in content marketing, met als resultaat:

  • Positionering als kennispartner
  • Brand awareness
  • Engagement
  • 40% meer Marketing Qualified Leads

Laatste nieuws

Bekijk het nieuwsarchief
am: AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwberichten Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gastvrije Zorg Gawalo HR Base Installatie Journaal KiZ (Kwaliteit en veiligheid in de Zorg) Logistiek Management Support   MCA (Management Control & Accounting) Misset Catering Misset Horeca NBD-Online OR informatie Over Duurzame Inzetbaarheid Over eHRM Over Het Nieuwe Werken Over Strategische Personeelsplanning PT Industrieel Management PW De Gids RCC Koude & Luchtbehandeling Security Management Service Management Sigma Snackkoerier Tabak2day Tweewieler Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen Zorg & Zeggenschap