cm:

cm: is een multimediaal platform voor de ambitieuze financieel professional die in control wil zijn zoals controllers, hoofden administratie en financieel managers!

Meer weten? Download de complete mediakit!

Redactionele formule

cm: is het platform voor de ambitieuze financieel professional die in control wil zijn. cm: helpt hen hun positie als business partner krachtig neer te zetten. In cm: vindt de financial interviews met inspirerende voorbeelden en een blik op de (Nederlandse) economie. Vanzelfsprekend biedt cm: altijd een vertaalslag van need-to-know informatie naar een breder business perspectief.

Bereik

Vakblad

cm: verschijnt 10x per jaar en heeft een oplage van 4.750 exx. en een bereik van 11.500 lezers per editie.

De doelgroep bestaat uit:

  • Controllers
  • Hoofden administratie
  • Administrateurs
  • Medewerkers administratie
  • CFO's
  • Financieel managers
  • Financieel directeuren
  • Accountants
  • Financieel adviseurs
Controller 35%
Hoofd administratie 9%
Administrateur 7%
Medewerker administratie 4%
CFO 4%
Financieel manager 10%
Financieel directeur 5%
Accountant 4%
Financieel adviseur 15%

 

De branche waarin de lezers werkzaam zijn:

Industrie 17%
Transport 4%
Financiële instellingen 7%
Handel 12%
Zakelijke dienstverlening 29%
(Semi) overheid 11%
Onderwijs 7%
Overige non-profit 14%

 

Profiel lezers

Opleiding

Voortgezet onderwijs en MBO 5%
VWO/HAVO 3%
HBO 27%
HBO+ 30%
Academisch 35%

Geslacht

Van de lezers is 79% man en 21% vrouw

Leeftijd

Jonger dan 35 jaar 10%
35 tot 45 jaar 21%
45 tot 60 jaar 57%
Ouder dan 60 jaar 12%

Beslissingsbevoegdheid

  adviserende stem beslisssende stem formele stem geen stem
personeel (vacatures/detachering) 43% 20% 4% 19%
financiële software 41% 31% 7% 12%
accountantsdiensten 37% 21% 7% 21%
specifieke bankdiensten 37% 19% 4% 22%
opleidingen 39% 20% 4% 21%
verzekeringen/pensioenen 30% 19% 4% 28%
kantoorapparatuur 33% 19% 6% 26%
overige adviesdiensten 50% 14% 5% 19%
leasing 26% 13% 3% 30%
beleggingen 13% 9% 2% 30%

 

Advertentiemogelijkheden

Hieronder ziet u zowel de mogelijkheden op het gebied van print als online.

Daarnaast bieden wij u ook de mogelijkheid tot:

  • bedrijfspresentaties
  • praktijkcases
  • lead generation programs
  • inserts/outserts/bijsluiters

In een aantal gevallen kunnen wij zelfs redactionele ondersteuning verzorgen.

Advies op maat

En omdat iedere klant weer andere wensen heeft helpen wij u graag bij de invulling van bijvoorbeeld een op maat gesneden campagne en een aantrekkelijke propositie. Er zijn een tal van mogelijkheden om te voldoen aan uw wens!

‘Partner in Business’ pakket

Voor de promotie van producten en diensten biedt cm: een multimediaal dienstenpakket met crossmediale mogelijkheden in de vorm van een ‘Partner in Business’ pakket. Een op maat gesneden communicatiepakket, waarmee uw organisatie een ‘prime position’ verwerft als gezaghebbende partij in de markt.

Vraag naar de aantrekkelijke voorwaarden om onze partner in business te worden!

Print communicatie: mogelijkheden en tarieven

Magazine cm:

  • Advertenties
  • Advertorials
  • Inserts / bijsluiters
  • Outserts
  • Specials

Tarieven

Alle advertentiemogelijkheden van het magazine op een rij (prijs per plaatsing en in full colour):

Formaat / Frequentie 1 3 6 10
1/1 pagina € 3.195,- € 2.970,- € 2.760,- € 2.565,-
1/2 pagina € 1.915,- € 1.780,- € 1.655,- € 1.525,-
1/4 pagina € 1.150,- € 1.070,- € 995,- € 925,-

Toeslagen

II + III omslag +10%
IV omslag +25%
Hartpagina +10%

(alle genoemde prijzen zijn excl. BTW)

Formaten (in mm)

bladspiegel  
1/1 pagina 225 x 297

 

zetspiegel staand liggend
1/1 pagina 198 x 266  
1/2 pagina 97 x 266 198 x 131
1/4 pagina 97 x 131 198 x 63
aflopend 231 x 303  

Planning

Editie Sluitingsdatum Verschijningsdatum
1 10-01-2017 31-01-2017
2 14-02-2017 07-03-2017
3 14-03-2017 04-04-2017
4 07-04-2017 02-05-2017
5 15-05-2017 06-06-2017
6 11-07-2017 01-08-2017
7 15-08-2017 05-09-2017
8 12-09-2017 03-10-2017
9 17-10-2017 07-11-2017
10 14-11-2017 05-12-2017

Online promotie: mogelijkheden en tarieven

Website cmweb.nl

Webpromotiemogelijkheden op de homepage en volgende pagina’s op aanvraag:

  • Full banner (468 x 60 pixels)
  • Rectangles (336 x 280 pixels)

Specificaties

  • Materiaal uiterlijk 5 dagen voor plaatsing aanleveren
  • Bij een .swf-bestand ook een gif-bestand bijsluiten

E-mailnieuwsbrief cm: Signalen

De e-mailnieuwsbrief van cm: wordt iedere week op dinsdag en donderdag verstuurd. Dit gebeurt op naam en gaat naar 15.000 abonnees.

Tarieven e-mailnieuwsbrief

  • Advertorial: op aanvraag

   Specificaties

Titel : max. 45 tekens (incl. spaties)
Tekst : max. 400 leestekens (incl. spaties)
Logo : * max. 100 pixels breed / 60 pixels hoog
    * jpeg of gif (statische afbeelding, not-animated)

Themanieuwsbrief

E-factureren: september
Wat is de status als het gaat om e-factureren? Onze redactie geeft inzicht in de laatste ontwikkelingen. Wat kunt u hierover melden?

IT Vision for financials: december
De IT-ontwikkelingen op het gebied van finance staan niet stil. Big data, business intelligence .... Eerder onderzoek wees uit dat financials digitalisering als kans zien maar ook de nodige vragen op dit vlak hebben. Heeft u de antwoorden?

Ook bestaat de mogelijkheid bestaat om een e-mailnieuwsbrief over een specifiek thema te verzenden.
Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

Events

Bij een aantal congressen kunt als sponsor deelnemen. Wij komen graag in contact met u.

Bereik uw doelstellingen met contentmarketing & leadgeneration

Van thought leadership tot gekwalificeerde leads

Het oriëntatieproces van financials vindt steeds meer online plaats. Meer dan 60% van de kopers overweegt op basis van deze online oriëntatie slechts één of twee aanbieders. Hoe zorgt u ervoor dat u nog voorkomt in de overweging van deze potentiële klanten? Hoe weet u welke partijen er op dit moment in de markt zijn voor uw product of dienst? En hoe komt u vervolgens met ze in contact? Contentmarketing is hiervoor de ideale strategie. Wij denken graag met u mee over het ontwikkelen van awareness, thought leadership en het structureel genereren van kwalitatieve leads.

>> Lees meer over contentmarketing

>> Lees meer over leadgeneration

Wat wilt u bereiken met contentmarketing?

Snel meetbaar resultaat boeken. >> Basisoplossingen voor leadgeneration
Structureel kwalitatieve leads genereren. >> Geavanceerde oplossingen voor leadgeneration
Snel en efficiënt goede content ontwikkelen. >> Oplossingen voor contentmarketing
Top-of-mind worden en blijven bij beslissers. >> Oplossingen voor brand awareness
Gericht thought leadership opbouwen. >> Oplossingen voor thought leadership
Traffic genereren naar mijn eigen content. >> Oplossingen voor kwalitatieve traffic
Kennis ontwikkelen over beslissers in mijn markt. >> Oplossingen voor doelgroeponderzoek

Praktijkcase: hoe softwareleverancier Visma resultaat boekt met contentmarketing

Hoe bereik ik mijn doelgroep in het veranderende medialandschap? Dat is de vraag die Marketing Manager Rob Van Loenen van Visma Software zichzelf anderhalf jaar geleden stelde. Download nu de praktijkcase en lees hoe Rob de oplossing vond in content marketing, met als resultaat:

  • Positionering als kennispartner
  • Brand awareness
  • Engagement
  • 40% meer Marketing Qualified Leads

Laatste nieuws

Bekijk het nieuwsarchief
am: AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw Cobouw Bouwberichten de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gastvrije Zorg Gawalo HR Base Installatie Journaal KiZ (Kwaliteit en veiligheid in de Zorg) Logistiek Management Support   MCA (Management Control & Accounting) Misset Catering Misset Horeca NBD-Online OR informatie Over Duurzame Inzetbaarheid Over eHRM Over Het Nieuwe Werken Over Strategische Personeelsplanning PT Industrieel Management PW. magazine voor HR-professionals RCC Koude & Luchtbehandeling Security Management Service Management Sigma Snackkoerier Tabak2day Tweewieler Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen Zorg & Zeggenschap