Flexmarkt

Flexmarkt richt zich op ondernemers in de flexbranche en ondersteunt hen hierin excellent te opereren. Het tijdschrift biedt markttrends en zoomt in op wet- en regelgeving, ondernemerschap, flexwerkers en branchecijfers.

Flexmarkt biedt de doelgroep tevens een website www.flexmarkt.nl, e-mailnieuwsbrieven en meerdere events.

Oplage print: 650
Oplage digitaal: 584

Meer weten? Download de complete mediakit!

Redactionele formule

Redactionele formule

Flexmarkt richt zich op ondernemers in de flexbranche en ondersteunt hen hierin excellent te opereren. Het tijdschrift biedt markttrends en zoomt in op wet- en regelgeving, ondernemerschap, flexwerkers en branchecijfers.
Flexmarkt biedt de doelgroep tevens een website www.flexmarkt.nl, e-mailnieuwsbrieven en meerdere events.

 

Bereik

Vakblad
Frequentie: 6x per jaar
Oplage print: 650
Oplage digitaal: 584

Website
Pageviews per maand: 35.121
Unieke bezoekers per maand: 13.424
Doelgroep: ondernemers in de flexbranche

Nieuwsbrief
Frequentie: 1x per week
Oplage: 7.103 abonnees
Doelgroep: ondernemers in de flexbranche

Events
Jaarlijks organiseert Flexmarkt meerdere events waarbij beslissers en beïnvloeders als bezoeker aanwezig zijn.

Planning

Bereik flexprofessionals met het multimediale platform van Flexmarkt

  • Print: het vakblad Flexmarkt bereikt 650 abonnees
  • Online: profiteer van een grootschalig online bereik via flexmarkt.nl en de e-nieuwsbrief
  • Events: kom via onze Flexmarkt events live in contact met flexprofessionals

Print edities 2017

Nr.   Verschijnt   Reserveren   Materiaal Thema magazine
01   vr. 3 feb. di. 10 jan. di. 17 jan. Finanscoop
02   vr. 28 apr.   ma. 3 apr. ma. 10 apr. Flexdinder: Start je eigen uitzendbureau
03   do. 15 jun.  wo. 24 mei wo. 31 mei Omzetranglijst (Flexdiner)
04   do. 24 aug. wo. 2 aug. wo. 9 aug. Frontoffice / marketing – branding marketing communicatie
05   do. 12 okt.  wo. 20 sept. wo. 27 sept. ICT Automatisering
06   do. 14 dec. wo. 22 nov.  wo. 29 nov. Backoffice/payrolling

Nieuwsbrief thema's 2017            
Nr.   Verschijnt   Reserveren   Materiaal   Thema nieuwsbrief
01   ma. 6 feb.   ma. 30 jan   vr. 5 feb.   Finanscoop
02   ma. 1 mei   ma. 24 apr.   vr. 29 apr.   O.a. Flexdiner
03   ma. 19 juni   ma. 12 juni   vr. 24 juni   Omzetranglijst
04   ma. 29 aug.   ma. 22 aug.   vr. 26 aug.   Front office/Marketing
05   ma. 16 okt.   ma. 11 okt.   vr. 14 okt.   ICT/Automatisering
06   ma. 18 dec.   ma. 11 dec.   vr. 16 dec.   Payroll/backoffice

Tarieven

Flexmarkt magazine

Advertentiemogelijkheden

  • 2/1 pagina € 4.977
  • 1/1 pagina € 2.765
  • 1/2 pagina € 1.936
  • 1/4 pagina € 1.106
  • Bijsluiters 2 pagina's € 4.148
  • Bijsluiter per 2 extra pagina's € 2.074
  • Overig Op aanvraag

Toeslagen

  • Speciale plaats + 10%
  • Omslagpagina 2 + 15%
  • Omslagpagina 3 + 10%
  • Omslagpagina 4 + 20%
  • Regionale selectie bijsluiter Op aanvraag
  • Doelgroep selectie bijsluiter Op aanvraag

Korting

  • Volumekorting 3x - 5%
  • Volumekorting 6x - 10%
  • Volumekorting 12x of meer Op aanvraag
  • Zwart/wit - 20%

Tarieven zijn in euro’s en exclusief BTW.

Website Flexmarkt

  • Pageviews gemiddeld: 35.121
  • Bezoekers gemiddeld: 13.424

Website per 1.000 pageviews

  • Rectangle   € 79
  • Leaderboard   € 63
  • Halfpage   € 103
  • Header   € 103
  • Leaderboard XL   € 134
  • Advertorial   € 55
  • Logolink (per maand)   € 788
  • Floor ad   € 99
  • Overig   Op aanvraag

Tarieven zijn in euro’s en exclusief BTW.


Nieuwsbrief per editie

  • Fullbanner   € 563
  • Advertorial   € 676
  • Nieuwsbrief exclusief voor één adverteerder Tarief op aanvraag

Tarieven zijn in euro’s en exclusief BTW.

Aanleverspecificaties

website Flexmarkt.nl

Formaten:

  • Rectangle   336 x 280 maximaal 75kB
  • Leaderboard   728 x 90 maximaal 75 kB
  • Halfpage   336 x 600 maximaal 75 kB
  • Header   970 x 200 maximaal 75 kB
  • Advertorial   200 tekens incl spaties kop en pay-off, afbeelding 80 x 80 jpg
  • Logolink   2x 40 tekens incl spaties, logo 60 x 30 jpg


Aanleveren materiaal
Voor het aanleveren van advertentiemateriaal en voor vragen over het materiaal en/of aanleveren kunt u mailen naar: adverteren.vakmedianet.nl/advertenties-aanleveren 

Flexmarkt magazine

Formaten (b x h in mm)

2/1 pagina   420 x 297  
1/1 pagina   180 x 270  
1/2 pagina   85 x 270   180 x 130
1/4 pagina   85 x 130  
Bladspiegel   210 x 297 mm
Zetspiegel   180 x 270 mm

Wijze van aanleveren digitaal advertentiemateriaal
Certified PDF (conformspecificaties Tijdschriften Nederland) is de norm van Reed Business bv voor het aanleveren van digitaal advertentiemateriaal. Certified PDF is nodig voor een betrouwbare en controleerbare uitwisseling van bestanden tussen adverteerder en Reed Business.

Aanleveradres
Voor het aanleveren van advertentiemateriaal en voor vragen over het materiaal en/of aanleveren kunt u mailen naar: adverteren.vakmedianet.nl/advertenties-aanleveren

Nieuwsbrief Flexmarkt

Formaten nieuwsbrief advertorial
Titel: maximaal 40 tekens
Bodytekst: maximaal 250 tekens
Payoff: maximaal 40 tekens
Afbeelding: 160x160 pixels
Inclusief link/URL

Aanleveren materiaal

Voor het aanleveren van advertentiemateriaal en voor vragen over het materiaal en/of aanleveren kunt u mailen naar:
adverteren.vakmedianet.nl/advertenties-aanleveren

Advertentie formaten Magazine

Advertentie formaten Magazine

Magazine

Advertentie formaten Nieuwsbrief

Advertentie formaten Nieuwsbrief

Nieuwsbrief

Advertentie formaten Website

Advertentie formaten Website

Website

Bereik uw doelstellingen met contentmarketing & leadgeneration

Van thought leadership tot gekwalificeerde leads

Het oriëntatieproces van OR-leden vindt steeds meer online plaats. Meer dan 60% van de kopers overweegt op basis van deze online oriëntatie slechts één of twee aanbieders. Hoe zorgt u ervoor dat u nog voorkomt in de overweging van deze potentiële klanten? Hoe weet u welke partijen er op dit moment in de markt zijn voor uw product of dienst? En hoe komt u vervolgens met ze in contact? Contentmarketing is hiervoor de ideale strategie. Wij denken graag met u mee over het ontwikkelen van awareness, thought leadership en het structureel genereren van kwalitatieve leads.

>> Lees meer over contentmarketing

>> Lees meer over leadgeneration

Wat wilt u bereiken met contentmarketing?

Snel meetbaar resultaat boeken. >> Basisoplossingen voor leadgeneration
Structureel kwalitatieve leads genereren. >> Geavanceerde oplossingen voor leadgeneration
Snel en efficiënt goede content ontwikkelen. >> Oplossingen voor contentmarketing
Top-of-mind worden en blijven bij beslissers. >> Oplossingen voor brand awareness
Gericht thought leadership opbouwen. >> Oplossingen voor thought leadership
Traffic genereren naar mijn eigen content. >> Oplossingen voor kwalitatieve traffic
Kennis ontwikkelen over beslissers in mijn markt. >> Oplossingen voor doelgroeponderzoek

Praktijkcase: hoe softwareleverancier Visma resultaat boekt met contentmarketing

Hoe bereik ik mijn doelgroep in het veranderende medialandschap? Dat is de vraag die Marketing Manager Rob Van Loenen van Visma Software zichzelf anderhalf jaar geleden stelde. Download nu de praktijkcase en lees hoe Rob de oplossing vond in content marketing, met als resultaat:

  • Positionering als kennispartner
  • Brand awareness
  • Engagement
  • 40% meer Marketing Qualified Leads

Laatste nieuws

Bekijk het nieuwsarchief
am: AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw Cobouw Bouwberichten de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gastvrije Zorg Gawalo HR Base Installatie Journaal KiZ (Kwaliteit en veiligheid in de Zorg) Logistiek Management Support   MCA (Management Control & Accounting) Misset Catering Misset Horeca NBD-Online OR informatie Over Duurzame Inzetbaarheid Over eHRM Over Het Nieuwe Werken Over Strategische Personeelsplanning PT Industrieel Management PW. magazine voor HR-professionals RCC Koude & Luchtbehandeling Security Management Service Management Sigma Snackkoerier Tabak2day Tweewieler Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen Zorg & Zeggenschap