OR magazine

Platform voor medezeggenschap
Vakmedianet brengt haar activiteiten voor de medezeggenschap samen onder de vlag van het Platform voor medezeggenschap. Hiermee ondersteunen we ondernemingsraden en andere vormen van medezeggenschap met de website, wekelijkse e-mailnieuwsbrieven, het OR magazine, boeken, opleidingen en events bij de uitoefening van hun taak en professionalisering van hun taakvervulling.

Het Praktijkblad Ondernemingsraad en OR-Informatie bundelen hun krachten en gaan samen verder in de nieuwe titel: OR magazine.

OR magazine
OR magazine is een inspirerend, informatief, opiniërend, betrokken en betrouwbaar medium voor leden van ondernemingsraden en andere vormen van medezeggenschap. Het helpt de leden bij de uitoefening van hun taak en professionalisering van hun taakvervulling. OR magazine stelt zich ten doel op journalistieke wijze te informeren over ontwikkelingen, wetten en regels, Arbo en de praktijk van de medezeggenschap.

Kortom, OR magazine is dé informatiebron voor iedere medezeggenschapper.

Online:
Website ORnet.nl en e-mailnieuwsbrieven
17.000 abonnees op de nieuwsbrief (2x per week)

Events:
Ontmoet uw doelgroep live tijdens toonaangevende events.

Frequentie:
10x per jaar

Oplage print:
3.500 oplage
meeleesfactor 5 geeft 17.500 lezers in print

Oplage digitaal:
1.200 exemplaren

Doelgroep:
leden van ondernemingsraden, leden van andere vormen van personeels- vertegenwoordiging- en medezeggenschapsorganen alsmede Arbo-functionarissen.

Meer weten? Download de complete mediakit!

Redactionele formule

Redactionele formule

OR magazine (en OR net) is een inspirerend, informatief, opiniërend, betrokken en betrouwbaar medium voor leden van ondernemingsraden en andere vormen van medezeggenschap. Het helpt de leden bij de uitoefening van hun taak en professionalisering van hun taakvervulling. OR magazine stelt zich ten doel op journalistieke wijze te informeren over ontwikkelingen, wetten en regels, Arbo en de praktijk van de medezeggenschap.

Kortom, OR magazine is dé informatiebron voor iedere medezeggenschapper.

Bereik

BereikBereik

Het Platform voor medezeggenschap bereikt meer dan 45% van alle or-leden in Nederland en is daarmee veruit marktleider.

Doelgroep

  • or-leden
  • or-secretarissen
  • or-voorzitters
  • ambtelijk secretarissen

en iedereen die met medezeggenschap te maken heeft.

Advertentiemogelijkheden

Naast de standaard communicatie mogelijkheden, zoals het plaatsen van advertenties, banners en advertorials, bieden wij ook mogelijkheden op het gebied van:

  • expertartikelen
  • sponsored content
  • lead generation programs
  • inserts/outserts/bijsluiters
  • partnermailingen

In een aantal gevallen kunnen wij zelfs redactionele ondersteuning verzorgen.

Advies op maat
En omdat iedere klant weer andere wensen heeft helpen wij u graag bij de invulling van bijvoorbeeld een op maat gesneden campagne en een aantrekkelijke propositie. Er zijn tal van mogelijkheden om te voldoen aan uw wens!

Partner in Business’ pakket
Voor de promotie van producten en diensten bieden wij een multimediaal dienstenpakket met crossmediale mogelijkheden in de vorm van ‘Partner in Business’ pakket. Een op maat gesneden communicatiepakket, waarmee uw organisatie een ‘prime position’ verwerft als gezaghebbende partij in de or-markt.

Vraag naar de aantrekkelijke voorwaarden om onze partner in business te worden!

Print communicatie: mogelijkheden & tarieven

Print communicatie: mogelijkheden & tarieven

OR magazine
Alle advertentiemogelijkheden van OR magazine op een rij:

  • Advertenties
  • Expertartikelen
  • Inserts / bijsluiters
  • Outserts
  • Specials

Al deze uitingen worden ook getoond in het digitale magazine.

Advertentietarieven

Full color Per plaatsing
2/1 pagina (spread) € 3.375,-
1/1 pagina € 2.250,-
1/2 pagina € 1.275,-
1/4 pagina € 745,-

Genoemde prijzen zijn exclusief BTW.

Expertartikel
Een expertartikel is de manier om uw bedrijf te profileren als kennispartner/expert in het vakblad OR magazine. Een expertartikel beslaat 2/1 pagina A4 full colour en wordt in samenwerking met onze redactie geproduceerd. Het onderwerp wordt vanuit uw visie gezamenlijk bepaald, de expertise wordt geleverd door u en de redactie zorgt ervoor dat de inhoud door de lezers als waardevolle content wordt ervaren.

De voordelen van een expertartikel zijn het informatieve karakter, u profileert uw organisatie als expert, en uw organisatie komt als enige aan het woord. Juist doordat de redactie waakt over de lezerswaarde, komt uw kennis uiteindelijk altijd het best tot zijn recht bij de lezers.

Het expertartikel wordt zowel in OR magazine als op de website ORnet gepubliceerd en met een bericht in de nieuwsbrief en sociale media onder de aandacht gebracht voor een optimaal bereik.

Tarief
Het tarief voor een expertartikel bedraagt € 3950,-.

Meer weten over deze het plaatsen van een Expertartikel of wilt u sparren over een effectieve samenwerking? Bel of mail ons gerust! Wij denken graag met u mee!

Thema's 2017

01/02 Communicatie/Verkiezingen
03 De inclusieve or (or en flexwerkers)
04 Arbo/Preventie
05 Zorg
06 Moderne, proactieve medezeggenschap
07/08 Digitale vaardigheden
09 Thema event/congres
10 Organisatieontwikkeling
11 Modern HR beleid
12 Strategisch beleid

Online promotiemogelijkheden

Online promotiemogelijkhedenOnline promotiemogelijkheden

Website OR net (www.ornet.nl)

Webpromotiemogelijkheden op de homepage en volgende pagina’s:

Full banner (468x 60 pixels): € 700,- per maand
Rectangle (336x280 pixels): € 875,- per maand
Advertorial: € 995,- per maand

NIEUW: Sponsored content (native advertising)

Lever uw inhoudelijke artikel aan – al dan niet voorzien van fotorapportage, pdf en/of videocontent. Het artikel wordt gedurende een periode van een week getoond op de homepage van OR net.nl. Zowel op de home als op artikelniveau wordt duidelijk aangegeven dat het om sponsored content gaat door een oranje blokje over de afbeelding heen.

Denk eraan dat informatieve artikelen die zoveel mogelijk lijken op redactionele content veel beter converteren dan artikelen met een (te) commerciële boodschap.

E-mailnieuwsbrief

De e-mailnieuwsbrief wordt in twee edities wekelijks verzonden op dinsdag en donderdag en heeft een gezamenlijk bereik van 17.000 binnen de or-doelgroep.

Tarief per editie

Dinsdag oplage 6.000 Donderdag oplage 11.000
Advertorial €650,- Advertorial € 900,-
Full banner € 550,- Full banner € 800,-

Combinatietarief dinsdag + donderdag: € 1250,-

Partnermailing of Themanieuwsbrief

Partnermailing:
Exclusieve mailing naar 2000 adressen, met uw eigen look and feel: € 1.500,-.

Themamailing:
Exclusieve themamail naar 4.000 adressen. 1 of 2 contentartikelen, samengesteld in overleg met de redactie + 1 advertorial: € 3.000,-.

Planning

Planning 2017

Editienummer 1/2 3 4 5 6 7/8 9 10 11 12  
Verschijningsdatum 10 feb. 10 mrt. 14 april 12 mei 16 juni

14 juli

15 sept. 13 okt. 10 nov. 8 dec.  
Sluitingsdatum 20 jan. 17 feb.

24 mrt.

20 apr. 24 mei 23 jun i 25 aug. 22 sept. 20 okt. 17 nov.  

Thema's 2017

01/02 Communicatie/Verkiezingen
03 De inclusieve or (or en flexwerkers)
04 Arbo/Preventie
05 Zorg
06 Moderne, proactieve medezeggenschap
07/08 Digitale middelen om mz vorm te geven /Digitale vaardigheden
09 Thema event/congres
10 Organisatieontwikkeling
11 Modern HR beleid
12 Strategisch beleid

Bereik uw doelstellingen met contentmarketing & leadgeneration

Van thought leadership tot gekwalificeerde leads

Het oriëntatieproces van OR-leden vindt steeds meer online plaats. Meer dan 60% van de kopers overweegt op basis van deze online oriëntatie slechts één of twee aanbieders. Hoe zorgt u ervoor dat u nog voorkomt in de overweging van deze potentiële klanten? Hoe weet u welke partijen er op dit moment in de markt zijn voor uw product of dienst? En hoe komt u vervolgens met ze in contact? Contentmarketing is hiervoor de ideale strategie. Wij denken graag met u mee over het ontwikkelen van awareness, thought leadership en het structureel genereren van kwalitatieve leads.

>> Lees meer over contentmarketing

>> Lees meer over leadgeneration

Wat wilt u bereiken met contentmarketing?

Snel meetbaar resultaat boeken. >> Basisoplossingen voor leadgeneration
Structureel kwalitatieve leads genereren. >> Geavanceerde oplossingen voor leadgeneration
Snel en efficiënt goede content ontwikkelen. >> Oplossingen voor contentmarketing
Top-of-mind worden en blijven bij beslissers. >> Oplossingen voor brand awareness
Gericht thought leadership opbouwen. >> Oplossingen voor thought leadership
Traffic genereren naar mijn eigen content. >> Oplossingen voor kwalitatieve traffic
Kennis ontwikkelen over beslissers in mijn markt. >> Oplossingen voor doelgroeponderzoek

Praktijkcase: hoe softwareleverancier Visma resultaat boekt met contentmarketing

Hoe bereik ik mijn doelgroep in het veranderende medialandschap? Dat is de vraag die Marketing Manager Rob Van Loenen van Visma Software zichzelf anderhalf jaar geleden stelde. Download nu de praktijkcase en lees hoe Rob de oplossing vond in content marketing, met als resultaat:

  • Positionering als kennispartner
  • Brand awareness
  • Engagement
  • 40% meer Marketing Qualified Leads

Laatste nieuws

Bekijk het nieuwsarchief
am: AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw Cobouw Bouwberichten de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gastvrije Zorg Gawalo HR Base Installatie Journaal KiZ (Kwaliteit en veiligheid in de Zorg) Logistiek Management Support   MCA (Management Control & Accounting) Misset Catering Misset Horeca NBD-Online OR informatie Over Duurzame Inzetbaarheid Over eHRM Over Het Nieuwe Werken Over Strategische Personeelsplanning PT Industrieel Management PW. magazine voor HR-professionals RCC Koude & Luchtbehandeling Security Management Service Management Sigma Snackkoerier Tabak2day Tweewieler Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen Zorg & Zeggenschap