Pensioen & Praktijk

Pensioen & Praktijk is een onafhankelijk en praktijkgericht blad voor iedereen die betrokken is bij, dan wel geïnteresseerd is in , alle facetten van een duurzaam pensioen. Deze doelgroep omvat in ieder geval medewerkers werkzaam op HR-afdelingen, de afdeling finance, OR-leden, DGA-adviseurs, financial planners, pensioenadviseurs, actuarissen, accountants, advocaten, belastingadviseurs, notarissen alsmede medewerkers bij (levens)verzekeraars, PPI’s en pensioenfondsen. Onder pensioen wordt in het kader van dit blad de totale oudedagsvoorziening in ruime zin verstaan inclusief nabestaandenregelingen.

Meer weten? Download de complete mediakit!

Redactionele formule

Redactionele formule Pensioen & Praktijk

Pensioen & Praktijk is een onafhankelijk en praktijkgericht blad voor iedereen die betrokken is bij, dan wel geïnteresseerd is in , alle facetten van een duurzaam pensioen. Deze doelgroep omvat in ieder geval medewerkers werkzaam op HR-afdelingen, de afdeling finance, OR-leden, DGA-adviseurs, financial planners, pensioenadviseurs, actuarissen, accountants, advocaten, belastingadviseurs, notarissen alsmede medewerkers bij (levens)verzekeraars, PPI’s en pensioenfondsen. Onder pensioen wordt in het kader van dit blad de totale oudedagsvoorziening in ruime zin verstaan inclusief nabestaandenregelingen.

Magazine

Pensioen & Praktijk

 

Verschijningsdag: dinsdag
Frequentie: 4x per jaar
Totale verspreide oplage print: 471
Totale verspreide oplage digitaal: 426

Tarieven

Advertentiemogelijkheden magazine

2/1 pagina € 5.540
1/1 pagina € 3.078
1/2 pagina € 2.155
1/4 pagina € 1.421
Bijsluiter 2 pagina's € 4.617*
Bijsluiter per 2 extra pagina's € 2.309*
Overig Op aanvraag
*Excl. eventuele productiekosten

Toeslagen

Speciale plaats +10%
Omslagpagina 2 +15%
Omslagpagina 3 +10%
Omslagpagina 4 +20%
Regionale selectie bijsluiter Op aanvraag
Regionale selectie bijsluiter Op aanvraag

Korting

Volumekorting 3x -5%
Volumekorting 6x -10%
Volumekorting 12x of meer Op aanvraag
Zwart/wit -20%

Tarieven zijn in euro’s en exclusief BTW.

Aanleverspecificaties

Formaten (b x h in mm)

2/1 pagina 420 x 297
1/1 pagina 171 x 270
1/2 pagina liggend 172 x 130
1/2 pagina staand 80 x 270
1/4 pagina 80 x 139

Bladspiegel 210 x 297 mm
Zetspiegel 171 x 270 mm

Wijze van aanleveren digitaal advertentiemateriaal
Certified PDF (conformspecificaties Tijdschriften Nederland) is de norm van Reed Business bv voor het aanleveren van digitaal advertentiemateriaal. Certified PDF is nodig voor een betrouwbare en controleerbare uitwisseling van bestanden tussen adverteerder en Reed Business.

 

Aanleveren materiaal
Voor het aanleveren van advertentiemateriaal en voor vragen over het materiaal en/of aanleveren kunt u mailen naar

Planning

 

Nr. 2017 Verschijndatum Afsluitdatum Materiaal
1 07.02.2017 20.01.2017
2 23.05.2017 08.05.2017
3 26.09.2017 11.09.2017
4 05.12.2017 20.11.2017
Nr. 2017 Verschijndatum Afsluitdatum Materiaal
1 07.02.2017 20.01.2017
2 23.05.2017 08.05.2017
3 26.09.2017 11.09.2017
4 05.12.2017 20.11.2017

Formaten

Formaten

Magazine

Bereik uw doelstellingen met contentmarketing & leadgeneration

Van thought leadership tot gekwalificeerde leads

Het oriëntatieproces van OR-leden vindt steeds meer online plaats. Meer dan 60% van de kopers overweegt op basis van deze online oriëntatie slechts één of twee aanbieders. Hoe zorgt u ervoor dat u nog voorkomt in de overweging van deze potentiële klanten? Hoe weet u welke partijen er op dit moment in de markt zijn voor uw product of dienst? En hoe komt u vervolgens met ze in contact? Contentmarketing is hiervoor de ideale strategie. Wij denken graag met u mee over het ontwikkelen van awareness, thought leadership en het structureel genereren van kwalitatieve leads.

>> Lees meer over contentmarketing

>> Lees meer over leadgeneration

Wat wilt u bereiken met contentmarketing?

Snel meetbaar resultaat boeken. >> Basisoplossingen voor leadgeneration
Structureel kwalitatieve leads genereren. >> Geavanceerde oplossingen voor leadgeneration
Snel en efficiënt goede content ontwikkelen. >> Oplossingen voor contentmarketing
Top-of-mind worden en blijven bij beslissers. >> Oplossingen voor brand awareness
Gericht thought leadership opbouwen. >> Oplossingen voor thought leadership
Traffic genereren naar mijn eigen content. >> Oplossingen voor kwalitatieve traffic
Kennis ontwikkelen over beslissers in mijn markt. >> Oplossingen voor doelgroeponderzoek

Praktijkcase: hoe softwareleverancier Visma resultaat boekt met contentmarketing

Hoe bereik ik mijn doelgroep in het veranderende medialandschap? Dat is de vraag die Marketing Manager Rob Van Loenen van Visma Software zichzelf anderhalf jaar geleden stelde. Download nu de praktijkcase en lees hoe Rob de oplossing vond in content marketing, met als resultaat:

  • Positionering als kennispartner
  • Brand awareness
  • Engagement
  • 40% meer Marketing Qualified Leads

Laatste nieuws

Bekijk het nieuwsarchief
am: AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw Cobouw Bouwberichten de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gastvrije Zorg Gawalo HR Base Installatie Journaal KiZ (Kwaliteit en veiligheid in de Zorg) Logistiek Management Support   MCA (Management Control & Accounting) Misset Catering Misset Horeca NBD-Online OR informatie Over Duurzame Inzetbaarheid Over eHRM Over Het Nieuwe Werken Over Strategische Personeelsplanning PT Industrieel Management PW. magazine voor HR-professionals RCC Koude & Luchtbehandeling Security Management Service Management Sigma Snackkoerier Tabak2day Tweewieler Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen Zorg & Zeggenschap