Tweewieler

Tweewieler is het platform dat informeert over zowel scooters, brommers en fietsen. Tweewieler richt zich op het management binnen de tweewielerbranche in Nederland en België (detaillisten, groothandelaren, importeurs en fabrikanten).

Meer weten? Download de complete mediakit!

Redactionele formule

Tweewieler is het onafhankelijke platform dat informeert over zowel scooters, brommers en fietsen. Tweewieler richt zich op het management binnen de tweewielerbranche in Nederland en België. Doelgroep is de fiets- en bromfietsdetailhandel. Ook de grossiers, importeurs en fabrikanten van onderdelen, accessoires en (brom)fietsen komen aan bod.

Tweewieler behandelt actuele zaken in de fiets-, bromfiets- en scooterhandel en besteedt veel aandacht aan vaktechniek, producten, branche-ontwikkelingen en managementinformatie.

Naast het magazine biedt Tweewieler een online platform www.tweewieler.nl, de Tweewieler nieuwsbrief en de events Tweewieler Retail Trends en de Tweewielerwinkel van het Jaar Verkiezing.

Bereik

Bereik

Vakblad

Frequentie: 11x per jaar
Verschijningsdag: vrijdag
Oplage: 4.000 exemplaren

Website
(Gemiddeld per maand maart-november 2016)

Pageviews: 88.712
Bezoeken: 43.657
Bezoekers: 27.442
Gemiddeld aantal pageviews per bezoek: 1,84
Gemiddeld aantal bezoeken per bezoeker: 2.05
Gemiddelde bezoekduur in minuten: 2:35

Nieuwsbrief

Frequentie: 2x per week
Verschijningsdag: maandag en donderdag
Oplage: 6.418 abonnees

Planning

  • Vakblad:Hét onafhankelijke vakblad voor de tweewielerbranche
  • Nieuwsbrieven: Succesvol adverteren op de e-mail nieuwsbrief van Tweewieler
  • Website: Op www.tweewieler.nl vindt u altijd het laatste nieuws
Nr. Verschijndatum Afsluitdatum Thema
1 27-01-2017 06-01-2017 Banden/ Velofolies Preview
2 24-02-2017 03-02-2017 Seizoens Kick-Off special/ Review Velofolies
3 24-03-2017 03-03-2017 Race/ Tweewieler Retail Trends & Tweewielerwinkel van het Jaar
4 21-04-2017 30-03-2017 E-Mobility
5 26-05-2017 04-05-2017 Fiets & Gezondheid
6/7 30-06-2017 09-06-2017 Fiets & Transport
8 18-08-2017 28-07-2017 Instore&Kleding / Preview Eurobike
9 29-09-2017 08-09-2017 Werkplaats / Review Eurobike
10 27-10-2017 06-10-2017 Connectivity
11 24-11-2017 03-11-2017 Accessoires,Onderdelen & Schappenplannen
12 22-12-2017 01-12-2017 E-Mobility & Automatisering

 

Bereik uw doelstellingen met contentmarketing & leadgeneration

Van thought leadership tot gekwalificeerde leads

Beslissers in de tweewielerbranche oriënteren zich bij aankopen en investeringen steeds meer online. Meer dan 60% van de kopers overweegt op basis van deze online oriëntatie slechts één of twee aanbieders. Hoe zorgt u ervoor dat u nog voorkomt in de overweging van deze potentiële klanten? Hoe weet u welke partijen er op dit moment in de markt zijn voor uw product of dienst? En hoe komt u vervolgens met ze in contact? Contentmarketing is hiervoor de ideale strategie. Wij denken graag met u mee over het ontwikkelen van awareness, thought leadership en het structureel genereren van kwalitatieve leads.

>> Lees meer over contentmarketing

>> Lees meer over leadgeneration

Wat wilt u bereiken met contentmarketing?

Snel meetbaar resultaat boeken. >> Basisoplossingen voor leadgeneration
Structureel kwalitatieve leads genereren. >> Geavanceerde oplossingen voor leadgeneration
Snel en efficiënt goede content ontwikkelen. >> Oplossingen voor contentmarketing
Top-of-mind worden en blijven bij beslissers. >> Oplossingen voor brand awareness
Gericht thought leadership opbouwen. >> Oplossingen voor thought leadership
Traffic genereren naar mijn eigen content. >> Oplossingen voor kwalitatieve traffic
Kennis ontwikkelen over beslissers in mijn markt. >> Oplossingen voor doelgroeponderzoek

Praktijkcase: hoe softwareleverancier Visma resultaat boekt met contentmarketing

Hoe bereik ik mijn doelgroep in het veranderende medialandschap? Dat is de vraag die Marketing Manager Rob Van Loenen van Visma Software zichzelf anderhalf jaar geleden stelde. Download nu de praktijkcase en lees hoe Rob de oplossing vond in content marketing, met als resultaat:

  • Positionering als kennispartner
  • Brand awareness
  • Engagement
  • 40% meer Marketing Qualified Leads

Events

Events

Tweewieler Retail Trends
Na een succesvolle eerste editie van Tweewieler Retail Trends volgt er dit jaar een tweede editie. Tweewieler Retail Trends is een kennisevenement gericht op kennisoverdracht voor retailers in de tweewielerbranche. De deelnemer kan aan zijn eigen kennisbehoefte voldoen door de keuze uit de verschillende kennissessies. Plenair zijn er verschillende interessante presentaties en een executive panel welke discussieert over verschillende actuele thema's.

Datum: 3 april 2017

Tweewieler van het Jaar Verkiezing

Jaarlijks organiseert Tweewieler de Tweewieler van het Jaar Verkiezing. Een event waar beslissers en beïnvloeders in de tweewielerbranche als bezoeker aanwezig zijn. De 'Vriend van de Verkiezing' propositie biedt u de mogelijkheid zichtbaar te zijn in de communicatie rondom te verkiezing.

Datum: 3 april 2017

 

Laatste nieuws

Bekijk het nieuwsarchief
am: AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwberichten Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gastvrije Zorg Gawalo HR Base Installatie Journaal KiZ (Kwaliteit en veiligheid in de Zorg) Logistiek Management Support   MCA (Management Control & Accounting) Misset Catering Misset Horeca NBD-Online OR informatie Over Duurzame Inzetbaarheid Over eHRM Over Het Nieuwe Werken Over Strategische Personeelsplanning PT Industrieel Management PW De Gids RCC Koude & Luchtbehandeling Security Management Service Management Sigma Snackkoerier Tabak2day Tweewieler Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen Zorg & Zeggenschap