Praktijkcases

Zo benut u de gebundelde kracht van content en data

Praktijkcase

Zo benut u de gebundelde kracht van content en data

Op 14 juli werd bekend gemaakt dat Vakmedianet tot de vier kanshebbers behoort om de DDMA Customer Data Award 2016 te winnen. De jury van de DDMA: "De genomineerde cases laten zien dat datadriven marketing overtuigend bijdraagt aan een verbeterde klantdialoog". U kunt onderdeel uitmaken van de klantdialoog die wij dagelijks met onze lezers voeren. Lees in dit artikel hoe u onze gebundelde kracht van content en data kunt benutten.

Bekijk de case
Hoe zorgverzekeraar VGZ dé HRM-specialist wordt door content marketing

Praktijkcase

Hoe zorgverzekeraar VGZ dé HRM-specialist wordt door content marketing

Heel relevante leads; dat is wat deze methode oplevert

"Vroeger gingen we zelf op zoek naar de doelgroep, nu vindt de doelgroep ons.” Jacob van Lier, marketeer zakelijke markt bij VGZ, heeft om die reden contentmarketing hoog op de agenda staan. “Het is eigenlijk de enige aanpak die werkt. Het gaat allemaal om relevante informatie, verspreid via een onafhankelijke afzender. En hebben ze je gevonden, dan moet goed geïnformeerd de dialoog worden aangegaan.”

Bekijk de case
Hoe softwareleverancier Visma resultaat boekt met contentmarketing

Praktijkcase

Hoe softwareleverancier Visma resultaat boekt met contentmarketing

40 procent meer marketing qualified leads

Hoe bereik je de doelgroep, de HR-professional in het veranderende medialandschap? Het is een vraag die Marketing Manager Rob Van Loenen van Visma Software zichzelf anderhalf jaar geleden stelde. Het antwoord vond hij in contentmarketing, online en samen met Vakmedianet. "Ik maak gebruik van hun community, dat maakt het sterk."

Bekijk de case
Checklist: zo maak je een effectieve whitepaper

Praktijkcase

Checklist: zo maak je een effectieve whitepaper

Hoe beter je whitepaper, hoe beter de leads

“We maken een whitepaper, zetten het online en dan stromen de leads binnen.” Dat kan, maar met die leads in handen heb je zeker nog geen deals afgesloten. Hoe beter je whitepaper, hoe makkelijker het wordt om die deals uiteindelijk te sluiten, is onze ervaring in de b2b-wereld. Sterker nog, met een slechte whitepaper begin je helemaal niets met binnengehaalde leads.Bekijk de case

Laatste nieuws

Bekijk het nieuwsarchief
am: AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw Cobouw Bouwberichten de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gastvrije Zorg Gawalo HR Base Installatie Journaal KiZ (Kwaliteit en veiligheid in de Zorg) Logistiek Management Support   MCA (Management Control & Accounting) Misset Catering Misset Horeca NBD-Online Over Duurzame Inzetbaarheid Over eHRM Over Het Nieuwe Werken Over Strategische Personeelsplanning PT Industrieel Management PW. magazine voor HR-professionals RCC Koude & Luchtbehandeling Security Management Service Management Sigma Snackkoerier Tabak2day Tweewieler Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen Zorg & Zeggenschap