Gepersonaliseerde content voor maximale relevantie

Gepersonaliseerde content voor maximale relevantie

Zo laat Vakmedianet haar bezoekers gepersonaliseerde content zien.

Door inzet van een integraal klantbeeld en slim opgebouwde campagnes maakt Vakmedianet niet alleen nieuwsbrieven dynamisch maar ook de content op haar websites. Hoe we dat doen?

Lees het gehele artikel op Emerce

 

Als b2b-uitgeverij met meer dan vijftig titels streeft Vakmedianet voortdurend naar relevantie voor haar lezers. Hiervoor werkt het bedrijf al een tijd met een klantbeeld dat is samengesteld uit verschillende databronnen: klantprofiel, abonnementen, transacties, nieuwsbrieven en klikgedrag. Met deze informatie weet de uitgever waarin professionals uit verschillende vakgebieden en branches geïnteresseerd zijn. En dat gebruikt ze voor een betere afstemming van haar communicatie. Sinds enige tijd wordt getest met dynamische en persoonsgerichte inhoud op de websites. Met inzet van de tool Ternair Profile.

Lees verder

 

Laatste nieuws

Bekijk het nieuwsarchief
am: AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw Cobouw Bouwberichten de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gawalo HR Base Installatie Journaal Logistiek Management Support   Misset Catering Misset Horeca NBD-Online Over Duurzame Inzetbaarheid PT Industrieel Management PW. RCC Koude & Luchtbehandeling Security Management Service Management Snackkoerier Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen