am:

am: is hét interactieve platform voor professionals in de financiële dienstverlening. De informatiebron die hen dagelijks via mobiel en desktop scherp houdt met nieuws en vakkennis. De inspirator die ontwikkelingen voor hem duidt en verschillende opinies naast elkaar zet in een nieuw maandelijks magazine. De vakgenoot die hem introduceert bij collega's en hen oog in oog brengt met 'thought leaders' op baanbrekende events.

Wilt u de financiële professional bereiken, dan kunt u niet om het brede aanbod van am:media heen. Ontdek hier de kracht van am:.

Meer weten? Download de complete mediakit!

Redactionele formule & bereik

Redactionele formule & bereik

am: is hét multimediale platform voor de professional werkzaam in de financiële dienstverlening. In de volle breedte en op alle niveaus. am: is zowel goed vertegenwoordigd bij de grote banken en verzekeraars als bij de kleine assurantiekantoren. Met de aandachtsgebieden financiële planning, pensioen en schade is am: de gids voor verzekeraars en onafhankelijk financieel adviseurs in een wereld die sterk verandert door onder andere technologie en wetgeving. am:magazine verschijnt acht keer per jaar en biedt achtergronden, diepgang en opinie. Naast am:magazine bestaat het platform uit de e-mailnieuwsbrieven am:signalen, am:signalen flash en de nieuwsbriefvarianten financiële planning, pensioen en schade. Uiteraard omvat het platform ook de website www.amweb.nl en daarnaast biedt am: jaarlijks 5 am:events.

Vakblad am:magazine

Frequentie: 8x per jaar
Verschijningsdag: vrijdag
Oplage print en digitaal magazine: 19.000

Website amweb.nl

Pageviews 522.000
Gebruikers 277.000
Aantal pageviews per bezoek 1,90
Bezoekduur in minuten 2:00

Gemiddeld per maand in de periode 1 januari 2017 tot en met 30 november 2017

Nieuwsbrieven am:signalen, am:signalen FLASH, am:financiële planning, am:pensioen & am:schade

Totale frequentie 13 x per week
Verschijning am:signalen en am:signalen FLASH (dagelijks) en wekelijkse updates over financiële planning, pensioen en schade
Totale oplage gemiddeld 31.000 abonnees per dag

Nieuwsbrief am:signalen

am:signalen is de betaalde, dagelijkse nieuwsbrief van am:. Met am:signalen heeft de verzekeringsprofessional elke ochtend (05.30 uur) het laatste nieuws in zijn mailbox. Omdat de nieuwsbrief dagelijks verschijnt, kunt u precies het moment kiezen dat het beste past bij uw doelstellingen.

am:signalen flash

am:signalen flash is de gratis dagelijkse nieuwsbrief van am:. Met am:signalen flash ontvangt de verzekeringsprofessional iedere middag (12.00 uur) een nieuwsupdate. Omdat ook am:siginalen flash dagelijks verschijnt, kunt u precies het moment kiezen dat het beste past bij uw doelstellingen.

am:signalen pensioen, financiële planning en schade

Met de gratis wekelijkse edities van am:signalen, op het gebied van pensioen, financiële planning en schade, wordt de verzekeringsprofessional gericht op zijn vakgebied geïnformeerd. Op deze manier kunt u uw doelgroep nog gerichter bereiken. Alle nieuwsbrieven bieden volop ruimte om advertorials en banners in verschillende formaten en posities te plaatsen.

  • am:signalen pensioen: verschijnt op dinsdag om 16.00 uur
  • am:signalen schade: verschijnt op woensdag om 16.00 uur
  • am:signalen financiële planning: verschijnt op donderdag om 16.00 uur

Planning

  • Vakblad: hét onafhankelijke vakblad voor verzekeringsprofessionals
  • Nieuwsbrieven: 13 x per week het laatste nieuws (op alle werkdagen am:signalen en am:signalen FLASH, wekelijks updates op het gebied van pensioen, schade en financiële planning)
  • Website: op www.amweb.nl vindt u altijd het laatste nieuws
  • Events: am:dag, am:innosurance, am:hypotheken, am:vrouwen en am:MBA in één dag inclusief verzekeringsmasterclass.

 

Nr. Verschijndatum Afsluitdatum Thema
38 2 februari 18 januari

 

39 9 maart 22 februari

 

40 13 april 28 maart

 

41 18 mei 2 mei

 

42 29 juni 14 juni

Special DE INNOVATOR 2018

43 14 september 30 augustus  
44 19 oktober 4 oktober

 

45 30 november 15 november Special DE TOP 100 INTERMEDIAIR 2018

 

Print communicatie mogelijkheden

Print communicatie mogelijkheden

Met een advertentie of advertorial in am:magazine kunt u optimaal de redactionele waarde en thema's van het vakblad benutten. Uw merk krijgt alle ruimte voor zichtbaarheid en branding. Een spread over twee pagina's of juist 4x een kwart pagina herhaald? Wij adviseren u graag! Download rechtsboven op deze pagina de mediakit of neem contact met ons op.

Heeft u advertentieruimte gereserveerd in am:magazine, volg deze aanlevermodule om advertenties aan te leveren. Bij technische problemen met het aanleveren kunt u contact opnemen met Toos Schurink, via e-mail: toosschurink@vakmedianet.nl of telefonisch 088-5840 858.

 

Online communicatie mogelijkheden

Online communicatie mogelijkheden

Website amweb.nl

Formaten  
Rectangle 336 x 280 pixels, max. 75kB
Mobile rectangle 300 x 250 pixels, max. 75kB
Half page 336 x 600 pixels, max. 75kB
Leaderboard 728 x 90 pixels, max. 75kB
Mobile Leaderboard 320 x 50 of 320 x 100 pixels, max. 75kB
Header 950 x 150 pixels, max. 75kB
Billboard 970 x 250 pixels, max. 75kB
Layer Aanlevering via Weborama templates: www.weborama.nl/contact/
Advertorial
  • Kop: max. 45 tekens tekst, inclusief spaties en leestekens
  • Body: max. 300 tekens tekst, inclusief spaties en leestekens
  • Payoff: max. 30 tekens tekst, inclusief spaties en leestekens
  • Afbeelding: 80x80 pixels
  • URL
Logolink 2 x 40 tekens (incl. spaties)
Logo 60 x 30 pixels jpg + URL
Tarieven per 1.000 pageviews
Op aanvraag


Nieuwsbrief am:signalen, am:signalen FLASH, am:signalen financiële planning, pensioen & schade

Formaten  
Advertorial

Kop: maximaal 30 tekens (incl. spaties).

Tekst: maximaal 280 tekens (incl. spaties, leestekens en de getoonde linktekst van maximaal 24 tekens) als platte tekst in één aaneengesloten alinea.

Logo/afbeelding: 300 pixels breed x 200 pixels hoog (op mobiel worden afbeeldingen in dit formaat getoond, voor desktop en tablet geldt dat de afbeelding wordt geschaald naar het formaat 200 x 133 pixels).

Type: .gif of .jpeg (not animated)

Fullbanner 468 x 60 pixels jpg of gif, max 75kB + URL
Blockbuster 550 x 150 pixels jpg of gif, max 75kB + URL
Tarieven per editie
Op aanvraag

Events

am:events zijn bijeenkomsten die de verzekeringsprofessional niet wil missen. Ze worden georganiseerd zodat de professional er kan netwerken, dienen ter inspiratie of om persoonlijk vaardigheden te versterken en vakkennis aan te scherpen. Jaarlijks bezoeken 3.000 professionals onze events.

Natuurlijk kent u de am:dag, dit is de verzekeringsbranchedag; het grootste event dat am: organiseert, met jaarlijks ruim 2.000 bezoekers uit alle lagen van de branche. Maar am: organiseert o.a. ook am:hypotheken en am:innosurance. Zoekt u toch iets anders, dan is het zelfs mogelijk een event op maat te ontwikkelen én te organiseren, bijvoorbeeld een am:rondetafelsessie. Neem contact met ons op voor meer informatie.

am: organiseert in 2018 de volgende events:

Event am:vrouwen verwelkomt jaarlijks circa 200 vrouwen uit de verzekeringswereld. Het event is bedoeld voor vrouwelijke managers in de financiële dienstverlening, gevorderd danwel startend. Niet alleen vrouwen uit de top 50 zijn welkom, maar ook vrouwen die willen weten hoe je daar komt. Meer over dit event >>

am: organiseert dit event samen DenkProducties. De eerste dag bestaat uit Ben Tiggelaars “MBA in één dag”. Op de tweede dag volgens jaarlijks zo'n 30 verzekeringsprofessionals een am:masterclass.

am:innosurance richt zich op professionals die werkzaam zijn in of voor de verzekeringsbranche: directie- en managementleden, maar ook staf- en beleidsmedewerkers bij verzekeraars die innovatie in hun portefeuille hebben. Daarnaast staat am:innosurance ook open voor consultants uit de ICT, innovatie-advies en beleidsmakers bij de overheid, uit het hoger beroepsonderwijs en van wetenschappelijke instituten. Kortom, iedereen die betrokken is bij innovatievraagstukken in de financiële dienstverlening.

am:hypotheken is het event voor hypotheekadviseurs, hypotheekverstrekkers en andere schakels in de hypotheekketen. De bezoeker kan netwerken op een levendige beursvloer en krijgt een prikkelend plenair en workshopprogramma aangeboden. Aansluitend op het event am:hypotheken in september organiseert am: in samenwerking met haar hoofdsponsoren het hypothekendiner. am: faciliteert deze unieke bijeenkomst waar partners met toprelaties samenkomen.

De am:dag is het grootste vakevenement voor financiële dienstverleners in Nederland. Voor de meer dan 2.000 financiële professionals die de dag bezoeken, is het een ultieme kans om te netwerken. Ze vinden er vele informatiestands en kunnen deelnemen aan sessies en workshops. Het programma is zo ingedeeld dat er de hele dag door bezoekers op de beursvloer zijn. Daarmee biedt de am:dag ook voor uw organisatie ultieme zakelijke kansen.

Via bovenstaande eventsites kunt u meer ontdekken over de doelgroepen, het bereik en de sponsormogelijkheden. Wij vertellen u graag meer over de promotionele mogelijkheden van al onze events. Maatwerk is ook altijd mogelijk, bel ons op (088) 5840 861 voor een vrijblijvend advies of stuur een e-mail.

Bereik uw doelstellingen met contentmarketing & leadgeneration

Van thought leadership tot gekwalificeerde leads

Het oriëntatieproces bij aankopen van ondernemers en beslissers in de verzekeringsbranche vindt steeds meer online plaats. Meer dan 60% van de kopers overweegt op basis van deze online oriëntatie slechts één of twee aanbieders. Hoe zorgt u ervoor dat u nog voorkomt in de overweging van deze potentiële klanten? Hoe weet u welke partijen er op dit moment in de markt zijn voor uw product of dienst? En hoe komt u vervolgens met ze in contact? Contentmarketing is hiervoor de ideale strategie. Wij denken graag met u mee over het ontwikkelen van awareness, thought leadership en het structureel genereren van kwalitatieve leads. Word partner van am:, zodat we onze kennis in een intensieve samenwerking kunnen delen. Of kies met branded content voor de nieuwste mediamogelijkheden, zoals whitepapers, online video’s en weblogs.

>> Lees meer over contentmarketing

>> Lees meer over leadgeneration

Wat wilt u bereiken met contentmarketing?

Snel meetbaar resultaat boeken. >> Basisoplossingen voor leadgeneration
Structureel kwalitatieve leads genereren. >> Geavanceerde oplossingen voor leadgeneration
Snel en efficiënt goede content ontwikkelen. >> Oplossingen voor contentmarketing
Top-of-mind worden en blijven bij beslissers. >> Oplossingen voor brand awareness
Gericht thought leadership opbouwen. >> Oplossingen voor thought leadership
Traffic genereren naar mijn eigen content. >> Oplossingen voor kwalitatieve traffic
Kennis ontwikkelen over beslissers in mijn markt. >> Oplossingen voor doelgroeponderzoek

Praktijkcase: hoe softwareleverancier Visma resultaat boekt met contentmarketing

Hoe bereik ik mijn doelgroep in het veranderende medialandschap? Dat is de vraag die Marketing Manager Rob Van Loenen van Visma Software zichzelf anderhalf jaar geleden stelde. Download nu de praktijkcase en lees hoe Rob de oplossing vond in content marketing, met als resultaat:

  • Positionering als kennispartner
  • Brand awareness
  • Engagement
  • 40% meer Marketing Qualified Leads

 

 

Partnerships

Als u kiest voor een partnership met am:media, dan kiest u voor een relatie waarin we samenwerken en gezamenlijk promotionele doelen vinden en bepalen. Samen kansen benutten en elkaar versterken – dat staat centraal. Het is de meest impactvolle manier om u binnen de verzekeringswereld te profileren. Bekijk de mogelijkheden >>

Bekijk de dossiers op www.amweb.nl van de partners:

Brandmap

am: is het interactieve platform voor professionals in de financiële dienstverlening. am: helpt de professional zodat hij altijd toegang heeft tot de juiste informatie op het juiste moment via het juiste kanaal. Want daar draait het om.

Geschiedenis

AssurantieMagazine verscheen voor het eerst rond 1980 en groeide al snel uit tot het grootste blad voor de verzekeringsbranche, gratis voor vakgenoten! AMplus werd in 2012 geïntroduceerd, maar de voorloper Het Verzekeringsblad was al ruim 100 jaar een begrip in de markt. De website bestaat ook al jaren en is niet meer weg te denken als centrale informatiepunt met nieuws, blogs en opinie.

In november 2013 heeft Vakmedianet de activiteiten in het vakgebied Assurantie overgenomen van Wolters Kluwer. Deze overname heeft ervoor gezorgd dat in april 2014 het vernieuwde am: is geïntroduceerd. De media van am: hebben een transformatie ondergaan.

Het nieuwe am: is de informatiebron die de professional dagelijks via mobiel en desktop scherp houdt met nieuws en vakkennis. am:magazine is de inspirator die ontwikkelingen voor hem duidt en verschillende opinies naast elkaar zet in een nieuw maandelijks magazine. am: is de vakgenoot die hem introduceert bij collega's en hem oog in oog brengt met 'thought leaders' op baanbrekende events.

am: is een must voor elke verzekeringsprofessional.
En voor u om bij hen top-of-mind te zijn.

  • am:web - het centrale informatiepunt met nieuws blogs en opinie
  • am:signalen - dagelijkse nieuwsbrieven en werkelijkse updates per vakgebied
  • am:magazine - maandelijkse inspiratie met achtergronden, verdieping en opinie
  • am:events - inspirerende bijeenkomsten om te netwerken of vakkennis aan te scherpen

Professionals in de financiële dienstverleniing zijn eigentijdse beslissers. Dus horen ook sociale media als LinkedIn, Facebook en vooral Twitter steeds meer bij hun dagelijks leven. am: maakt zelf ook veelvuldig gebruik van deze contactkanalen, zowel bij het aanjagen van relevante berichten, het zoeken naar specifieke informatie of contacten als bij het verspreiden van nieuws. Het aantal volgers op Twitter (@AMweb_nl, @vbdag), LinkedIn (am:magazine en am:verzekeringsbranchedag) en Facebook (AMweb) groeit gestaag.

Laatste nieuws

Bekijk het nieuwsarchief
am: AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw Cobouw Bouwberichten de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gawalo HR Base Installatie Journaal Logistiek Management Support   Misset Catering Misset Horeca NBD-Online Over Duurzame Inzetbaarheid Over Het Nieuwe Werken PT Industrieel Management PW. magazine voor HR-professionals RCC Koude & Luchtbehandeling Security Management Service Management Snackkoerier Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen