BouwMachines

Ondernemend in bouwmaterieel.

BouwMachines is hét platform voor de grondverzet, weg- en waterbouw en sloop- en recyclingbranche dat kopers en gebruikers van bouwmaterieel ondersteunt in het succesvoller runnen van hun bedrijf. BouwMachines onderscheidt zich van andere vakmedia door naast berichtgeving over nieuwe machines ook de ondernemende en bedrijfsmatige kant van het werken met ‘het koude staal’ te belichten.

Meer weten? Download de complete mediakit!

Redactionele formule

Bouwmachines is het onafhankelijke medium dat informatie biedt voor iedereen die betrokken is bij selectie, aankoop, beheer, en inzet van materieel ten behoeve van de woning- en utiliteitsbouw, grondverzet, weg- en waterbouw en openbare werken.

Bouwmachines brengt nationaal en internationaal materieel- en branchenieuws, techniek, informatie over inzet en organisatie, normen en veiligheid, kosteninformatie en praktijktoepassingen. Primair worden de lezers op de hoogte gehouden van ontwikkelingen in de materieelsector.

Naast het vakblad biedt BouwMachines een online platform www.bouwmachines.nl en de BouwMachines nieuwsbrief.

Bereik

Bereik

Vakblad BouwMachines

Verschijnt 11x per jaar
Verschijningsdag: vrijdag
Oplage: 4.250 exemplaren

Website BouwMachines.nl

Gebruikers per maand: 25.100
Pageviews per maand: 74.000
Gemiddeld aantal pageviews per bezoek: 1,7
Gemiddelde bezoekduur in minuten: 01:05

Nieuwsbrief BouwMachines

Frequentie: 2x per week
verschijningsdag: dinsdag en donderdag
Oplage: 15.200 abonnees

Planning

  • Print: Het onafhankelijke vakblad voor de bouwmaterieel-sector
  • Nieuwsbrieven: Succesvol adverteren op de e-mail nieuwsbrief van BouwMachines
  • Online: Op www.bouwmachines.nl vindt u altijd het laatste nieuws
  • Online bedrijvengids: Zorg dat u gevonden wordt in onze online bedrijvengids
Nr. Verschijndatum Afsluitdatum Thema
1 29-01-2021 12-01-2021 Compact materieel/Infra relatiedagen
2 26-02-2021 09-02-2021 Uitrustingsstukken
3 26-03-2021 09-03-2021 Graafmachines
4 23-04-2021 06-04-2021 Huren, kopen, leasen
5 21-05-2021 30-04-2021 TKD
6 25-06-2021 08-06-2021 Wegenbouw
7/8 27-08-2021 10-08-2021 Slimme machines
9 24-09-2021 07-09-2021 Wielladers
10 22-10-2021 05-10-2021 Bouwtransport
11 19-11-2021 02-11-2021 Emissiebeperking
12 17-12-2021 30-11-2021 Onderhoud & revisie

 

Bereik uw doelstellingen met contentmarketing & leadgeneration

Van thought leadership tot gekwalificeerde leads

Het oriëntatieproces van de beslisser in de grondverzet, weg- en waterbouw en sloop- en recyclingbranche vindt steeds meer online plaats. Meer dan 60% van de kopers overweegt op basis van deze online oriëntatie slechts één of twee aanbieders. Hoe zorgt u ervoor dat u nog voorkomt in de overweging van deze potentiële klanten? Hoe weet u welke partijen er op dit moment in de markt zijn voor uw product of dienst? En hoe komt u vervolgens met ze in contact? Contentmarketing is hiervoor de ideale strategie. Wij denken graag met u mee over het ontwikkelen van awareness, thought leadership en het structureel genereren van kwalitatieve leads.

>> Lees meer over contentmarketing

>> Lees meer over leadgeneration

Wat wilt u bereiken met contentmarketing?

Snel meetbaar resultaat boeken. >> Basisoplossingen voor leadgeneration
Structureel kwalitatieve leads genereren. >> Geavanceerde oplossingen voor leadgeneration
Snel en efficiënt goede content ontwikkelen. >> Oplossingen voor contentmarketing
Top-of-mind worden en blijven bij beslissers. >> Oplossingen voor brand awareness
Gericht thought leadership opbouwen. >> Oplossingen voor thought leadership
Traffic genereren naar mijn eigen content. >> Oplossingen voor kwalitatieve traffic
Kennis ontwikkelen over beslissers in mijn markt. >> Oplossingen voor doelgroeponderzoek

Praktijkcase: hoe softwareleverancier Visma resultaat boekt met contentmarketing

Hoe bereik ik mijn doelgroep in het veranderende medialandschap? Dat is de vraag die Marketing Manager Rob Van Loenen van Visma Software zichzelf anderhalf jaar geleden stelde. Download nu de praktijkcase en lees hoe Rob de oplossing vond in content marketing, met als resultaat:

  • Positionering als kennispartner
  • Brand awareness
  • Engagement
  • 40% meer Marketing Qualified Leads

Laatste nieuws

Bekijk het nieuwsarchief
AM AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines cm: Cobouw de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gawalo HRbase Installatie Journaal Logistiek Management Support   Misset Horeca NBD-Online Over Duurzame Inzetbaarheid PW. RCC|K&L Service Management Vastgoedmarkt Warmtepompen