BouwMachines

Ondernemend in bouwmaterieel.

BouwMachines is hét platform voor de grondverzet, weg- en waterbouw en sloop- en recyclingbranche dat kopers en gebruikers van bouwmaterieel ondersteunt in het succesvoller runnen van hun bedrijf. BouwMachines onderscheidt zich van andere vakmedia door naast berichtgeving over nieuwe machines ook de ondernemende en bedrijfsmatige kant van het werken met ‘het koude staal’ te belichten.

Meer weten? Download de complete mediakit!

Redactionele formule

Bouwmachines is het onafhankelijke medium dat informatie biedt voor iedereen die betrokken is bij selectie, aankoop, beheer, en inzet van materieel ten behoeve van de woning- en utiliteitsbouw, grondverzet, weg- en waterbouw en openbare werken.

Bouwmachines brengt nationaal en internationaal materieel- en branchenieuws, techniek, informatie over inzet en organisatie, normen en veiligheid, kosteninformatie en praktijktoepassingen. Primair worden de lezers op de hoogte gehouden van ontwikkelingen in de materieelsector.

Naast het vakblad biedt BouwMachines een online platform www.bouwmachines.nl en de BouwMachines nieuwsbrief.

Bereik

Bereik

Vakblad BouwMachines

Verschijnt 11x per jaar
Verschijningsdag: vrijdag
Oplage: 4.250 exemplaren

Website BouwMachines.nl

Gebruikers per maand: 23.000
Pageviews per maand: 72.500
Gemiddeld aantal pageviews per bezoek: 1,62
Gemiddelde bezoekduur in minuten: 01:03

Nieuwsbrief BouwMachines

Frequentie: 2x per week
verschijningsdag: dinsdag en donderdag
Oplage: 11.600 abonnees

Planning

  • Print: Het onafhankelijke vakblad voor de bouwmaterieel-sector
  • Nieuwsbrieven: Succesvol adverteren op de e-mail nieuwsbrief van BouwMachines
  • Online: Op www.bouwmachines.nl vindt u altijd het laatste nieuws
  • Online bedrijvengids: Zorg dat u gevonden wordt in onze online bedrijvengids
Nr. Verschijndatum Afsluitdatum Thema
11 15-11-2019 29-10-2019 Brandstoffen & smeermiddelen
12 13-12-2019 26-11-2019 Onderhoud & revisie
       
1 24-01-2020 07-01-2020 Compact Materieel/Infra relatiedagen
2 21-02-2020 04-02-2020 Uitrustingsstukken
3 20-03-2020 03-03-2020 Graafmachines
4 24-04-2020 06-04-2020 Huren, kopen, leasen
5 29-05-2020 08-05-2020 TKD
6 26-06-2020 09-06-2020 Wegenbouw
7/8 21-08-2020 04-08-2020 Slimme machines
9 18-09-2020 01-09-2020 Wielladers
10 16-10-2020 29-09-2020 Bouwtransport
11 13-11-2020 27-10-2020 Emissiebeperking
11 15-11-2020 22-10-2020 Testboek
12 11-12-2020 24-11-2020 Onderhoud & revisie
12 11-12-2020 12-11-2020 Kalender

 

Bereik uw doelstellingen met contentmarketing & leadgeneration

Van thought leadership tot gekwalificeerde leads

Het oriëntatieproces van de beslisser in de grondverzet, weg- en waterbouw en sloop- en recyclingbranche vindt steeds meer online plaats. Meer dan 60% van de kopers overweegt op basis van deze online oriëntatie slechts één of twee aanbieders. Hoe zorgt u ervoor dat u nog voorkomt in de overweging van deze potentiële klanten? Hoe weet u welke partijen er op dit moment in de markt zijn voor uw product of dienst? En hoe komt u vervolgens met ze in contact? Contentmarketing is hiervoor de ideale strategie. Wij denken graag met u mee over het ontwikkelen van awareness, thought leadership en het structureel genereren van kwalitatieve leads.

>> Lees meer over contentmarketing

>> Lees meer over leadgeneration

Wat wilt u bereiken met contentmarketing?

Snel meetbaar resultaat boeken. >> Basisoplossingen voor leadgeneration
Structureel kwalitatieve leads genereren. >> Geavanceerde oplossingen voor leadgeneration
Snel en efficiënt goede content ontwikkelen. >> Oplossingen voor contentmarketing
Top-of-mind worden en blijven bij beslissers. >> Oplossingen voor brand awareness
Gericht thought leadership opbouwen. >> Oplossingen voor thought leadership
Traffic genereren naar mijn eigen content. >> Oplossingen voor kwalitatieve traffic
Kennis ontwikkelen over beslissers in mijn markt. >> Oplossingen voor doelgroeponderzoek

Praktijkcase: hoe softwareleverancier Visma resultaat boekt met contentmarketing

Hoe bereik ik mijn doelgroep in het veranderende medialandschap? Dat is de vraag die Marketing Manager Rob Van Loenen van Visma Software zichzelf anderhalf jaar geleden stelde. Download nu de praktijkcase en lees hoe Rob de oplossing vond in content marketing, met als resultaat:

  • Positionering als kennispartner
  • Brand awareness
  • Engagement
  • 40% meer Marketing Qualified Leads

Laatste nieuws

Bekijk het nieuwsarchief
am: AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gawalo HRbase Installatie Journaal Logistiek Management Support   Misset Catering Misset Horeca NBD-Online Over Duurzame Inzetbaarheid PT Industrieel Management PW. RCC Koude & Luchtbehandeling Security Management Service Management Snackkoerier Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen