cm:
cm: is een multimediaal platform voor de ambitieuze financieel professional die in control wil zijn zoals controllers, hoofden administratie en financieel managers!
Meer weten? Download de complete mediakit!
cm: is een multimediaal platform voor de ambitieuze financieel professional die in control wil zijn zoals controllers, hoofden administratie en financieel managers!
Meer weten? Download de complete mediakit!
cm: is het platform voor de ambitieuze financieel professional die in control wil zijn. cm: helpt hen hun positie als business partner krachtig neer te zetten. In cm: vindt de financial interviews met inspirerende voorbeelden en een blik op de (Nederlandse) economie. Vanzelfsprekend biedt cm: altijd een vertaalslag van need-to-know informatie naar een breder business perspectief.
Vakblad
cm: verschijnt 10x per jaar en heeft een oplage van 2.700 ex. en een bereik van 7.200 lezers per editie.
De doelgroep bestaat uit:
Controller | 35% |
Hoofd administratie | 9% |
Administrateur | 7% |
Medewerker administratie | 4% |
CFO | 4% |
Financieel manager | 10% |
Financieel directeur | 5% |
Accountant | 4% |
Financieel adviseur | 15% |
De branche waarin de lezers werkzaam zijn:
Industrie | 17% |
Transport | 4% |
Financiële instellingen | 7% |
Handel | 12% |
Zakelijke dienstverlening | 29% |
(Semi) overheid | 11% |
Onderwijs | 7% |
Overige non-profit | 14% |
Opleiding
Voortgezet onderwijs en MBO | 5% |
VWO/HAVO | 3% |
HBO | 27% |
HBO+ | 30% |
Academisch | 35% |
Geslacht
Van de lezers is 79% man en 21% vrouw
Leeftijd
Jonger dan 35 jaar | 10% |
35 tot 45 jaar | 21% |
45 tot 60 jaar | 57% |
Ouder dan 60 jaar | 12% |
Beslissingsbevoegdheid
adviserende stem | beslisssende stem | formele stem | geen stem | |
personeel (vacatures/detachering) | 43% | 20% | 4% | 19% |
financiële software | 41% | 31% | 7% | 12% |
accountantsdiensten | 37% | 21% | 7% | 21% |
specifieke bankdiensten | 37% | 19% | 4% | 22% |
opleidingen | 39% | 20% | 4% | 21% |
verzekeringen/pensioenen | 30% | 19% | 4% | 28% |
kantoorapparatuur | 33% | 19% | 6% | 26% |
overige adviesdiensten | 50% | 14% | 5% | 19% |
leasing | 26% | 13% | 3% | 30% |
beleggingen | 13% | 9% | 2% | 30% |
Hieronder ziet u zowel de mogelijkheden op het gebied van print als online.
Daarnaast bieden wij u ook de mogelijkheid tot:
In een aantal gevallen kunnen wij zelfs redactionele ondersteuning verzorgen.
Advies op maat
En omdat iedere klant weer andere wensen heeft helpen wij u graag bij de invulling van bijvoorbeeld een op maat gesneden campagne en een aantrekkelijke propositie. Er zijn een tal van mogelijkheden om te voldoen aan uw wens!
‘Partner in Business’ pakket
Voor de promotie van producten en diensten biedt cm: een multimediaal dienstenpakket met crossmediale mogelijkheden in de vorm van een ‘Partner in Business’ pakket. Een op maat gesneden communicatiepakket, waarmee uw organisatie een ‘prime position’ verwerft als gezaghebbende partij in de markt.
Vraag naar de aantrekkelijke voorwaarden om onze partner in business te worden!
Magazine cm:
Tarieven
Alle advertentiemogelijkheden van het magazine op een rij (prijs per plaatsing en in full colour):
Formaat / Frequentie | 1 | 3 | 6 | 10 |
1/1 pagina | € 3.195,- | € 2.970,- | € 2.760,- | € 2.565,- |
1/2 pagina | € 1.915,- | € 1.780,- | € 1.655,- | € 1.525,- |
1/4 pagina | € 1.150,- | € 1.070,- | € 995,- | € 925,- |
Toeslagen
II + III omslag +10%
IV omslag +25%
Hartpagina +10%
(alle genoemde prijzen zijn excl. BTW)
Formaten (in mm):
1/1 pagina: 225 x 297 (+ 3 mm extra rondom voor afloop)
2/1 pagina: 450 x 297 (+ 3 mm extra rondom voor afloop als twee aparte pagina's uploaden)
1/2 pagina liggend: 198 x 130
1/2 pagina staand: 97 x 265
1/4 pagina liggend: 198 x 65
1/4 pagina staand: 97 x 130
Editie | Sluitingsdatum | Verschijningsdatum |
1 | 07-01-2020 | 28-01-2020 |
2 | 11-02-2020 | 03-03-2020 |
3 | 17-03-2020 | 07-04-2020 |
4 | 03-04-2020 | 28-04-2020 |
5 | 08-05-2020 | 02-06-2020 |
6 | 07-07-2020 | 28-07-2020 |
7 | 11-08-2020 | 01-09-2020 |
8 | 15-09-2020 | 06-10-2020 |
9 | 13-10-2020 | 03-11-2020 |
10 | 10-11-2020 | 01-12-2020 |
Website cmweb.nl
Webpromotiemogelijkheden op de homepage en volgende pagina’s op aanvraag:
Specificaties
E-mailnieuwsbrief cm: Signalen
De e-mailnieuwsbrief van cm: wordt iedere week op dinsdag en donderdag verstuurd. Dit gebeurt op naam en gaat naar ruim 12.300 abonnees.
Tarieven e-mailnieuwsbrief
Specificaties
Titel | : | max. 45 tekens (incl. spaties) |
Tekst | : | max. 400 leestekens (incl. spaties) |
Logo | : | * max. 100 pixels breed / 60 pixels hoog |
* jpeg of gif (statische afbeelding, not-animated) |
Themanieuwsbrief
E-factureren: november
Wat is de status als het gaat om e-factureren? Onze redactie geeft inzicht in de laatste ontwikkelingen. Wat kunt u hierover melden?
IT Vision for financials: december
De IT-ontwikkelingen op het gebied van finance staan niet stil. Big data, business intelligence .... Eerder onderzoek wees uit dat financials digitalisering als kans zien maar ook de nodige vragen op dit vlak hebben. Heeft u de antwoorden?
Ook bestaat de mogelijkheid bestaat om een e-mailnieuwsbrief over een specifiek thema te verzenden.
Wij informeren u graag over de mogelijkheden.
Events
Bij een aantal congressen kunt als sponsor deelnemen. Wij komen graag in contact met u.
Het oriëntatieproces van financials vindt steeds meer online plaats. Meer dan 60% van de kopers overweegt op basis van deze online oriëntatie slechts één of twee aanbieders. Hoe zorgt u ervoor dat u nog voorkomt in de overweging van deze potentiële klanten? Hoe weet u welke partijen er op dit moment in de markt zijn voor uw product of dienst? En hoe komt u vervolgens met ze in contact? Contentmarketing is hiervoor de ideale strategie. Wij denken graag met u mee over het ontwikkelen van awareness, thought leadership en het structureel genereren van kwalitatieve leads.
>> Lees meer over contentmarketing
>> Lees meer over leadgeneration
Wat wilt u bereiken met contentmarketing?
Snel meetbaar resultaat boeken. | >> Basisoplossingen voor leadgeneration |
Structureel kwalitatieve leads genereren. | >> Geavanceerde oplossingen voor leadgeneration |
Snel en efficiënt goede content ontwikkelen. | >> Oplossingen voor contentmarketing |
Top-of-mind worden en blijven bij beslissers. | >> Oplossingen voor brand awareness |
Gericht thought leadership opbouwen. | >> Oplossingen voor thought leadership |
Traffic genereren naar mijn eigen content. | >> Oplossingen voor kwalitatieve traffic |
Kennis ontwikkelen over beslissers in mijn markt. | >> Oplossingen voor doelgroeponderzoek |
Hoe bereik ik mijn doelgroep in het veranderende medialandschap? Dat is de vraag die Marketing Manager Rob Van Loenen van Visma Software zichzelf anderhalf jaar geleden stelde. Download nu de praktijkcase en lees hoe Rob de oplossing vond in content marketing, met als resultaat:
13 mei 2020 5161
26 mrt 2020 4691
7 jan 2020 5074