Logistiek

Logistiek is hét multimediale platform voor Logistiek professionals op beslissingsniveau, die verantwoordelijkheid dragen voor het logistieke proces.

Logistiek richt zich hierbinnen op Smart Warehousing, Logistieke Dienstverlening, Supply Chain Management, Vastgoed, Ketensamenwerking, E-fulfilment, Duurzaamheid en Arbeidsmarkt. De focus ligt daarbij op het bieden van ondersteuning bij het nemen van investeringsbeslissingen en het kostenefficiënt bedrijven van logistiek.

Logistiek biedt:

  • ​Website: op www.logistiek.nl vindt u altijd het laatste nieuws
  • Vakblad: hét onafhankelijke vakblad voor logistiek professionals
  • Nieuwsbrieven: 4 x per week het laatste nieuws
  • Thema update nieuwsbrieven: per thema 1 x per maand
  • Events: Summit Logistieke Hotspots, Warehouse Insight
  • Logistiek Academy: korte opleidingprogramma's voor professionals
  • Online magazine: interactief en online magazine
  • Podcast: beluister altijd en overal podcasts over verschillende logistieke onderwerpen

Meer weten? Download de complete mediakit!

Planning

Planning van Logistiek magazine 2020:

Nr.

Verschijndatum

Afsluitdatum

Thema

1

13 maart

25 februari

Logistiek Vastgoed

2

8 mei

17 april

Smart Warehousing

3

12 juni

25 mei

Logisiteke Dienstverlening

4

18 september

1 september

E-fulfilment

5

16 oktober

29 september

Ketensamenwerking

6

13 november

27 oktober

Arbeidsmarkt

7

11 december

24 november

Marktoverzicht

 

 

Bereik

Vakblad
Frequentie: 7x per jaar + 1 special
Verschijningsdag: donderdag
Oplage: 23.000 (print + digitaal)

Website Logistiek.nl
Gemiddeld per maand

Gebruikers per maand 107.000
Pageviews per maand 235.500
Pageviews per bezoek 1,55
Bezoekduur in minuten 01:24

Nieuwsbrief

Frequentie 4 x per week
Verschijning maandag, dinsdag, woensdag en donderdag
Oplage 30.185 abonnees

 

Events Logistiek

Events Logistiek

Summit Logistieke Hotspots

Een jaarlijks congres voor logistiek professionals, logistiek dienstverleners, bouwbedrijven, projectontwikkelaars, makelaars en (regionale) overheden. Met discussies aan diverse tafels over de belangrijkste trends op logistiek vastgoedgebied.

www.logistieke-hotspots.nl

 

Warehouse Insight

Hét evenement waar u inspiratie opdoet over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van WMS en Material Handling. Het programma is gevuld met redactionele presentaties, een informatiemarkt met de leveranciers, kennissessies én de vernieuwde interactieve campfires. Bovendien zijn er deze dag volop netwerkmogelijkheden met vakgenoten.

www.warehouseinsight.logistiek.nl

Logistiek biedt diverse sponsormogelijkheden om in contact te komen met uw en onze doelgroep. Neem voor meer informatie over de events en de mogelijkheden contact op met het salesteam van Logistiek.

Bereik uw doelstellingen met contentmarketing & leadgeneration

Van thought leadership tot gekwalificeerde leads

Het oriëntatieproces van beslissers in de logistiek vindt steeds meer online plaats. Meer dan 60% van de kopers overweegt op basis van deze online oriëntatie slechts één of twee aanbieders. Hoe zorgt u ervoor dat u nog voorkomt in de overweging van deze potentiële klanten? Hoe weet u welke partijen er op dit moment in de markt zijn voor uw product of dienst? En hoe komt u vervolgens met ze in contact? Contentmarketing is hiervoor de ideale strategie. Wij denken graag met u mee over het ontwikkelen van awareness, thought leadership en het structureel genereren van kwalitatieve leads.

>> Lees meer over contentmarketing

>> Lees meer over leadgeneration

Wat wilt u bereiken met contentmarketing?

Snel meetbaar resultaat boeken. >> Basisoplossingen voor leadgeneration
Structureel kwalitatieve leads genereren. >> Geavanceerde oplossingen voor leadgeneration
Snel en efficiënt goede content ontwikkelen. >> Oplossingen voor contentmarketing
Top-of-mind worden en blijven bij beslissers. >> Oplossingen voor brand awareness
Gericht thought leadership opbouwen. >> Oplossingen voor thought leadership
Traffic genereren naar mijn eigen content. >> Oplossingen voor kwalitatieve traffic
Kennis ontwikkelen over beslissers in mijn markt. >> Oplossingen voor doelgroeponderzoek

Praktijkcase: hoe softwareleverancier Visma resultaat boekt met contentmarketing

Hoe bereik ik mijn doelgroep in het veranderende medialandschap? Dat is de vraag die Marketing Manager Rob Van Loenen van Visma Software zichzelf anderhalf jaar geleden stelde. Download nu de praktijkcase en lees hoe Rob de oplossing vond in content marketing, met als resultaat:

  • Positionering als kennispartner
  • Brand awareness
  • Engagement
  • 40% meer Marketing Qualified Leads

Laatste nieuws

Bekijk het nieuwsarchief
AM AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gawalo HRbase Installatie Journaal Logistiek Management Support   Misset Horeca NBD-Online Over Duurzame Inzetbaarheid PT Industrieel Management PW. RCC Koude & Luchtbehandeling Security Management Service Management Snackkoerier Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen