Management Support

Management Support is al 40 jaar hét multimediale informatie- en inspiratieplatform voor (directie) secretaresses, officemanagers en managementassistenten. Eigentijds en eigenwijs, uitdagend en informatief. Bestaande uit een website, social media, zes keer per jaar het magazine Management Support, nieuwsbrieven en diverse (online) opleidingen en events. Management Support bereikt maandelijks meer dan 100.000 managementondersteuners en is daarmee veruit marktleider.

Meer weten? Download de complete mediakit!

Bereik in beeld

Magazine

​Met 6 oplages van 4.750 en gemiddeld 3 lezers per exemplaar bereikt het Management Support Magazine een brede groep serieus geïnteresseerde managementondersteuners. Daarmee is het al 40 jaar niet alleen het enige échte vakblad voor secretaressen, maar ook het meest gelezen blad met de hoogste oplage.

Website

De content gedreven site wordt maandelijks bezocht door ruim 103.000 gebruikers met bijna 162.000 pageviews. Met uw uiting op deze site bereikt u in één keer een ongekend hoog aantal assistants. U kunt zich op de website presenteren met een banner in verschillende formaten of sponsored content.

Wekelijkse e-mailnieuwsbrief

De e-mailnieuwsbrief wordt wekelijks verstuurd aan ca. 34.000 abonnees. Vanuit deze nieuwsbrief vindt veel traffic naar de website plaats. Met een advertorial komt u tussen de redactionele berichten te staan, een banner wordt opvallend bovenaan de nieuwsbrief geplaatst. Beide posities zorgen voor een hoge attentiewaarde.

Social media

Naast de website en e-mailnieuwsbrief is Management Support ook actief op social media: met meer dan 15.400 leden op de LinkedIn groep van Management Support, 3.800 volgers op Facebook, bijna 4.000 volgers op Twitter en 610 volgers op Instagram.

Wanneer u kiest voor een contentcampagne bij Management Support, kunnen we daarbij ook deze media voor u inzetten. Dat betekent een groot extra bereik voor uw campagne.

Partnermail

Het is mogelijk naar een deel van ons bestand uw e-mailing exclusief en in uw eigen look and feel te versturen. U levert uw opgemaakte e-mail, wij verzorgen de verzending en uiteraard de rapportage over de resultaten.

 

Profiel

Profiel

Beslissingsbevoegdheid

Beslissingsbevoegdheid

Praktisch alle lezers (82%) zijn onderdeel van het beslissingsproces.

Kantoorartikelen/inrichting, vergaderaccommodaties, evenementen en event/vergaderlocaties zijn belangrijke zaken waarover men beslist.

Het percentage geeft aan in hoeverre men deel uit maakt van de DMU (Decision Making Unit).

Print

Print

Management Support Magazine is al 40 jaar hét vakblad voor de professionele secretaresse en managementassistent. Naast een vast aantal abonnees, is er ook een gerichte verspreiding. Maandelijks ontvangen 4.750 lezers het blad en zijn er nog eens 14.250 meelezers.

Het magazine draagt bij aan hun professionele ontwikkeling door:

  • trends te signaleren en ontwikkelingen te volgen.
  • ​praktische informatie te geven over de belangrijkste vaardigheden, die het werk gemakkelijker en efficiënter maken.
  • thema's op het gebied van persoonlijke ontwikkeling uit te lichten.
  • een grote groep experts uit het vakgebied hun kennis en ervaringen te laten delen.

Niet voor niets waarderen de lezers het blad met een gemiddeld rapportcijfer van bijna een 8.

Advertentiemogelijkheden

  • Advertenties in verschillende formaten
  • Contentmarketing/leadgeneration
  • Bedrijf in beeld*
  • Inserts/outserts/bijsluiters
  • En natuurlijk kunnen wij ook redactionele ondersteuning verzorgen

Tarieven

  • Full colour 1 x
  • 2/1 pagina (spread) € 3.900
  • 2/1 Bedrijf in beeld/expertartikel € 4.500*
  • 1/1 pagina € 2.900
  • 1/1 Bedrijf in beeld/expertartikel € 3.250*
  • 1/2 pagina € 1.550
  • 1/4 pagina € 875

* incl. opmaak en interview door redactie

Toeslagen

  • achterpagina: + 25%
  • omslag binnenwerk: + 10%
  • insert/outsert: op aanvraag

Afmetingen

  • 1/1 aflopend: 225 x 297 + 3 mm extra voor afloop
  • 1/2 liggend: 198 x 130
  • 1/2 staand: 97 x 265
  • 1/4 staand: 97 x 130
  • 1/4 liggend: 198 x 65

 

Thema's per editie

Nr Thema Verschijning
1 Mentale gezondheid, veerkracht en balans werkprivé 2 februari
2 Loopbaan en rollen; specialisaties en taken 13 april
3 Digitale vaardigheden en trends 22 juni
4 Persoonlijke effectiviteit en productiviteit 7 september
5 Communicatie 26 oktober
6 Organiseren van events en vergaderingen 14 december

* Wilt u echt in de picture komen bij de lezer? Denk dan eens aan Bedrijf in beeld of een Expertartikel.

 

De redactie neemt u alles uit handen (opmaak en interview) en schrijft een mooi en interessant artikel over uw organisatie of product. Bijvoorbeeld door het interviewen van een van uw tevreden klanten. Uiteraard overleggen we altijd vooraf over de juiste opzet en insteek.

Extra aandacht krijgt u door dit artikel als sponsored content ook op onze website te plaatsen.
Het artikel wordt gedurende een periode van een week getoond op de homepage van managementsupport.nl. Zowel op de homepage als op artikelniveau wordt duidelijk aangegeven dat het om sponsored content gaat.

E-mailnieuwsbrief

E-mailnieuwsbrief
  • Verschijnt wekelijks op dinsdag en donderdag
  • ca. 34.000 abonnees

Advertentiemogelijkheden

  • Advertorial
  • Banner in verschillende formaten

 

Partnermailing, themanieuwsbrief of targetmail

Partnermailing, themanieuwsbrief of targetmail

Native themanieuwsbrief

Een redactionele themanieuwsbrief behandelt een vooraf afgesproken thema waar u een aandeel in heeft. Het openingsbericht van de nieuwsbrief is van u en schrijft onze redactie samen met u. Onze redactie vult de nieuwsbrief verder aan met redactionele content. De advertorialpositie in de nieuwsbrief vult u in met uw boodschap, een link naar uw eigen website is daarbij mogelijk. U kunt kiezen of u de nieuwsbrief wilt verzenden naar een deel van ons nieuwsbriefbestand of specifiek op leesgedrag naar een deel van ons commerciële bestand.

Sponsored themanieuwsbrief

Een sponsored themanieuwsbrief is een nieuwsbrief over een vooraf afgesproken thema. Uw logo staat duidelijk in de nieuwsbrief vermeld. U mag vier advertorialposities in deze nieuwsbrief vullen met een verwijzing naar uw eigen website. Indien u sponsored content geplaatst heeft bij ons mag hier ook naar verwezen worden. Onze redactie vult de nieuwsbrief aan met redactionele content. U kunt kiezen of u de nieuwsbrief wilt verzenden naar een deel van ons nieuwsbriefbestand of specifiek op leesgedrag naar een deel van ons commerciële bestand.

Targetmail

Een targetmail is een mail opgemaakt geheel in uw eigen huisstijl. Wij versturen deze mailing naar iedereen die heeft aangeven dat ze benaderd mogen worden door derden. Na de eerste week en na afloop van de mailing ontvangt u van ons een uitgebreide rapportage.

Online

Online

Bannering

Als u awareness wilt genereren, dan is online bannering een krachtig instrument. Naast de reguliere banners bieden wij mogelijkheden voor opvallende banners die door hun vorm of formaat voor extra impact zorgen. Dat kan zowel voor de reguliere website als voor de mobiele website.

Audience extension

Zorg dat uw doelgroep vaker in aanraking komt met uw boodschap. Met audience extension is het mogelijk om websitebezoekers die berichten hebben gelezen over specifieke onderwerpen, opnieuw te bereiken via display advertenties binnen en buiten het Vakmedianet netwerk (97% van alle websites in Nederland), bijvoorbeeld Nu.nl, Telegraaf.nl en Marktplaats.nl.

Online retargeting

Wilt u uw websitebezoekers opnieuw bereiken buiten uw eigen platform(en)? Met retargeting kan dat. U kunt bezoekers die bepaalde pagina’s op uw website hebben bezocht beeld of tekstadvertenties tonen binnen én buiten het Vakmedianet-netwerk.

Advertorials

Een advertorial plaatsen we op managementsupport.nl tussen onze redactionele content of als bannerpositie. Naast een korte tekst is er ruimte voor een kleine afbeelding en een link naar uw eigen landingspagina.

Face-to-face

Face-to-faceFace-to-face

Wilt u uw naam verbinden aan één van onze hoogwaardige events, meeliften op de uitgebreide media-aandacht én ambitieuze managementondersteuners ontmoeten? Word dan partner!

 

Het Management Support Event 1 juli 2021, Utrecht*

Met een congres met sprekers van hoog niveau en een uitgebreid workshopprogramma worden managementondersteuners van hoog niveau getrokken naar dit jaarlijkse event. Naar verwachting zullen er ook in 2021 weer ca. 750 managementondersteuners deelnemen. Zij hebben naast het inhoudelijke programma ruimschoots de gelegenheid ook het kennisplein op het Management Support Event te bezoeken. Ook hebben wij dit jaar extra mogelijkheden ontwikkeld. Zo kunt u een inhoudelijke workshop verzorgen en kunt u (opnieuw) deelnemen aan de flighttours. Laat de steward in een rondvlucht uw bedrijf onder de aandacht brengen en genereer leads!

*Het Management Support Event is onder voorbehoud van corona maatregelen en omstandigheden.

Workshopdagen 13, 14 en 15 september 2021, Aristo Meeting Center Utrecht

Tijdens de Management Support Workshopdagen op 13, 14 en 15 september kunnen managementondersteuners zich in verschillende workshops laten onderdompelen in de nieuwste ontwikkelingen en zich verdiepen in onderwerpen waar ze in de toekomst het verschil mee willen maken.

Inspiration Tour

Voor accommodaties organiseert Management Support een aantal keer per jaar de Inspiration tour. Een vooraf geselecteerde én geïnteresseerde groep managementondersteuners brengt daarbij een bezoek aan uw locatie en volgt daarbij ook een kort inhoudelijk programma. Een unieke mogelijkheid voor leadgeneratie én face-to-face contact.

Kijk hier voor het actuele overzicht.

Social media

Social media

Management Support heeft ook op social media een grote groep volgers. Vrijwel dagelijks verschijnen berichten vanuit de redactie op linkedIn, twitter en facebook. De berichten bevatten nieuws, trends en interessante discussies.

  • LinkedIn: 15.467 leden
  • Twitter: 3.755 volgers
  • Facebook: 3.789 likes
  • Instagram: 610 volgers

 

Contentmarketing & leadgeneration

Het oriëntatieproces bij aankopen van de managementondersteuner vindt steeds meer online plaats. Meer dan 60% van de kopers overweegt op basis van deze online oriëntatie slechts één of twee aanbieders. Hoe zorgt u ervoor dat u nog voorkomt in de overweging van deze potentiële klanten? Hoe weet u welke partijen er op dit moment in de markt zijn voor uw product of dienst? En hoe komt u vervolgens met ze in contact? Contentmarketing is hiervoor de ideale strategie. Wij denken graag met u mee over het ontwikkelen van een campagne waarin awareness, thought leadership en/of het structureel genereren van kwalitatieve leads centraal staan.

Wat bereikt u met contentmarketing?

1. Gericht thought leadership opbouwen

​Door structureel relevante content te publiceren en onder de aandacht te brengen bij uw doelgroep, leren zij u kennen als een kennisleider, bouwt u vertrouwen op. Zo ontwikkelt u een voorkeur voor uw merk als uw potentiële klanten op zoek zijn naar een oplossing.

2. Structureel kwalitatieve leads genereren

Het unieke van een leadgeneration programma is dat we uw content gericht aanbieden aan potentiële klanten die op dit moment geïnteresseerd zijn in het onderwerp van uw kennisdocument. Dit doen we op basis van actueel leesgedrag op onze community websites. Zo bieden we uw content via een exclusieve e-mail op precies het juiste moment aan als verdieping en genereren we leads die zich op dit moment actief oriënteren.

Indien gewenst bieden we uw content gedurende het programma in meerdere fases aan, afgestemd op het aankoopproces van uw potentiële klant. Zo leveren we alleen die leads die zich echt oriënteren op een aankoop en die uitgebreid kennis hebben genomen van uw content. Zo kunnen we dus (een gedeelte van) uw leadnurturing traject voor u verzorgen.

Met een leadgeneration programma werft u structureel een gegarandeerd aantal gescreende leads van hoge kwaliteit, tegen een vaste prijs per lead, met uw eigen content.

Meer lezen over contentmarketing en leadgeneration?

>> Lees meer over contentmarketing

>> Lees meer over leadgeneration


Praktijkcase: hoe softwareleverancier Visma resultaat boekt met contentmarketing

Hoe bereik ik mijn doelgroep in het veranderende medialandschap? Dat is de vraag die Marketing Manager Rob Van Loenen van Visma Software zichzelf anderhalf jaar geleden stelde. Download nu de praktijkcase en lees hoe Rob de oplossing vond in content marketing, met als resultaat:

  • Positionering als kennispartner
  • Brand awareness
  • Engagement
  • 40% meer Marketing Qualified Leads

Laatste nieuws

Bekijk het nieuwsarchief
AM AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines cm: Cobouw de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gawalo HRbase Installatie Journaal Logistiek Management Support   Misset Horeca NBD-Online Over Duurzame Inzetbaarheid PW. RCC|K&L Service Management Vastgoedmarkt Warmtepompen