Over Duurzame Inzetbaarheid
Het platform Over Duurzame Inzetbaarheid biedt de juiste informatie en hulp voor het succesvol implementeren
van langer, gezonder en anders werken op korte en lange termijn binnen organisatie.
Het platform is gericht op informatievoorziening aan, en interactie met direct betrokkenen bij de implementatie van het beleid rondom duurzame inzetbaarheid in organisaties.
De direct betrokkenen zijn:
- HR-managers
- Directeuren en managers
- Adviseurs
- (Vakbond)bestuurders
- Ondernemingsraden/medezeggenschap
- Arbo professionals/preventiemedewerkers
Naast een hoogwaardige, betrouwbare en altijd actuele website met nieuws, blogs, verdieping, whitepapers en dossiers biedt het platform Over Duurzame Inzetbaarheid ook congressen en opleidingen. Dit helpt werkgevers om de competenties van medewerkers op peil te houden en de arbeidsparticipatie uit te breiden.
Meer weten? Download de complete mediakit!
Bereik

Ook uw organisatie kan zich via dit kennisplatform op de kaart zetten!
Door het samenbrengen van de kennis en het bereik van marktpartijen en van onze eigen, multimediale communities als HR, Arbo, Or en algemeen management creëert Vakmedianet een platform dat in staat is meerwaarde te bieden aan iedere professional die in het onderwerp duurzame inzetbaarheid geïnteresseerd is.
Hieronder ziet u via welke kanalen u uw doelgroep kunt bereiken:
Website
Het sterk gedreven content platfom Over Duurzame Inzetbaarheid, www.overduurzameinzetbaarheid.nl,
heeft ruim 15.000 pageviews en 5.800 bezoeken per maand.
U bereikt via dit online kennisplatform de personen die verantwoordelijk en/ of direct betrokken zijn bij de implementatie van het beleid rondom duurzame inzetbaarheid in organisaties.
E-mailnieuwsbrief
De e-mailnieuwsbrief wordt om de twee weken, op naam, verstuurd naar meer dan 11.250 professionals die geïnteresseerd zijn in informatie, producten en diensten die hun helpen bij het langer, gezonder en anders werken in hun organisatie.
Congres
Het jaarlijkse congres Over Duurzame Inzetbaarheid, www.overdi.nl/congres geeft invulling aan de drie pijlers van duurzame inzetbaarheid: langer, gezonder, anders werken. Dit jaar vindt het plaats op 15 juni 2017 en komen er naar verwachting ruim 200 deelnemers.
Hiermee is het voor u een dag waarmee u met uw aanwezigheid de kern van de doelgroep bereikt.
Special Over Duurzame Inzetbaarheid
Jaarlijkse verschijnt er in april een (print) special Over Duurzame Inzetbaarheid met achtergrondinformatie, columns en advertorials. Deze wordt met 20.000 exemplaren verspreid als bijlage bij verschillende vaktijdschriften van Vakmedianet.
Daarnaast wordt de special veel los aangevraagd via het platform, meerdere keren vermeld in de e-mailnieuwsbrief van diverse communities van Vakmedianet en staat het gehele jaar als digitale doorbladerbare versie op www.overduurzameinzetbaarheid.nl.
Nationaal Onderzoek
Het Nationaal onderzoek Over Duurzame Inzetbaarheid wordt jaarlijks medio januari/ februari gehouden onder 64.000 professionals en managers die werkzaam zijn bij organisaties met meer dan 5 personen.
Social Media
Naast de website en e-mailnieuwsbrief is het platform Over Duurzame Inzetbaarheid ook actief op Social Media. Op Twitter, @inzetbaarheid (hashtag #overdi). Daarnaast is er een blijvende groei te zien in het aantal facebookfans.
Platformsponsor worden

Door de inzet van multimediale mogelijkheden van het platform Over Duurzame Inzetbaarheid en het aangaan van een strategische samenwerking aan te gaan bereikt u uw doelgroepen.
Wij bieden een ‘Official Sponsor Pakket’ en een ‘Partnerpakket’. Daarnaast is het mogelijk om de verschillende onderdelen los van een pakket te benutten op basis van uw wensen.
Bekijk hier de mogelijkheden en pakketten
Evenementen
Over duurzame inzetbaarheid organiseert jaarlijks verschillende evenementen. Deze evenementen bieden ruimte voor sponsors en/of partners.
Congres 'Over duurzame inzetbaarheid'
Het Congres 'Over duurzame inzetbaarheid' vind jaarlijkst plaats aan het begin van de zomer en geeft invulling aan de drie pijlers van duurzame inzetbaarheid: langer, gezonder, anders werken. Gewoonlijk heeft het congres iets meer dan 200 deelneers, allen professionals in actief HR, ARBO en/of ondernemingsraden.
Neem contact op met Nyncke Vlaskamp voor de mogelijkheden >
Inzet op maat
Izet op Maat is hét vakevent in Nederland dat in het teken staat van duurzame inzetbaarheid. Jaarlijks kom je met ruim 1.000 professionals in contact over duurzame inzetbaarheid, waaronder HR-professionals, OR-leden en (lijn)managers. Het event kenmerkt zich door een ijzersterk inhoudelijk programma, een interessante beursvloer, inspirerende sessies en veel netwerkmogelijkheden. Inzet op Maat is hét podium om jouw organisatie én expertise te presenteren.
Partner worden van inzet op maat >
Print communicatie: Mogelijkheden & Tarieven

Special Over Duurzame Inzetbaarheid
In 2017 verschijnt er weer een special over duurzame inzetbaarheid.
Alle advertentiemogelijkheden in deze special op een rij:
Full-Colour
Frequentie |
1x |
2/1 pagina’s redactioneel artikel |
€ 3.500 |
1/1 pagina |
€ 2.700 |
1/2 pagina |
€ 1.600 |
1/4 pagina |
€ 1.000 |
- Redactionele advertorial
- Interview
Online communicatie: Mogelijkheden & Tarieven

Website:
Hieronder ziet u een opsomming van de mogelijkheden die wij hebben voor adverteerders die zichtbaar willen zijn op het platform Over Duurzame Inzetbaarheid, www.overduurzameinzetbaarheid.nl
Soort |
Tarief |
Whitepaper / klantcases plaatsen 1x |
€ 500,- |
|
|
Aanleveren materiaal:
Materiaal uiterlijk vijf dagen voor plaatsing aanleveren. Bij een swf bestand ook een gifbestand bijsluiten.
E-mailnieuwsbrief:
- Verschijning: tweewekelijks op donderdag
- Abonnees: wordt op naam verstuurd naar meer dan 10.000 abonnees
Hieronder ziet u een opsomming van de mogelijkheden in de e-mailnieuwsbrief:
Soort |
Formaat / Specificaties |
Tarief |
Full banner |
468 x 60 pixels (20kb) |
€ 350,- |
Advertorial |
370 tekens inclusief spaties
1 hyperlink met daarbij aangeven
welk woord moet hyperlinken)
|
€ 750,- |
Aanleveren materiaal:
Materiaal dient vijf dagen voor het verschijnen van de nieuwsbrief aangeleverd te worden.
Bereik uw doelstellingen met contentmarketing & leadgeneration
Van thought leadership tot gekwalificeerde leads
Het oriëntatieproces bij aankopen van de HR-professional vindt steeds meer online plaats. Meer dan 60% van de kopers overweegt op basis van deze online oriëntatie slechts één of twee aanbieders. Hoe zorgt u ervoor dat u nog voorkomt in de overweging van deze potentiële klanten? Hoe weet u welke partijen er op dit moment in de markt zijn voor uw product of dienst? En hoe komt u vervolgens met ze in contact? Contentmarketing is hiervoor de ideale strategie. Wij denken graag met u mee over het ontwikkelen van awareness, thought leadership en het structureel genereren van kwalitatieve leads.
>> Lees meer over contentmarketing
>> Lees meer over leadgeneration
Wat wilt u bereiken met contentmarketing?
Praktijkcase: hoe softwareleverancier Visma resultaat boekt met contentmarketing
Hoe bereik ik mijn doelgroep in het veranderende medialandschap? Dat is de vraag die Marketing Manager Rob Van Loenen van Visma Software zichzelf anderhalf jaar geleden stelde. Download nu de praktijkcase en lees hoe Rob de oplossing vond in content marketing, met als resultaat:
- Positionering als kennispartner
- Brand awareness
- Engagement
- 40% meer Marketing Qualified Leads