Tweewieler

Tweewieler is het platform dat informeert over zowel scooters, brommers als fietsen. Tweewieler richt zich op het management binnen de tweewielerbranche in Nederland en België (detaillisten, groothandelaren, importeurs en fabrikanten).

Meer weten? Download de complete mediakit!

Redactionele formule

Tweewieler is het onafhankelijke platform dat informeert over zowel scooters, brommers en fietsen. Tweewieler richt zich op het management binnen de tweewielerbranche in Nederland en België. Doelgroep is de fiets- en bromfietsdetailhandel. Ook de grossiers, importeurs en fabrikanten van onderdelen, accessoires en (brom)fietsen komen aan bod.

Tweewieler behandelt actuele zaken in de fiets-, bromfiets- en scooterhandel en besteedt veel aandacht aan vaktechniek, producten, branche-ontwikkelingen en managementinformatie.

Naast het vakblad biedt Tweewieler een online platform www.tweewieler.nl, de Tweewieler nieuwsbrief en events zoals de verkiezing Tweewielerwinkel van het Jaar en Grip op je Tweewielerwinkel.

Bereik

Bereik

Vakblad

Frequentie: 11x per jaar
Verschijningsdag: vrijdag
Oplage: 4.000 exemplaren

Website

Statistieken
(Gemiddeld per maand januari - november 2017)

Pageviews: 86.530
Bezoeken: 51.977
Bezoekers: 34.060
Gemiddeld aantal pageviews per bezoek: 1,66
Gemiddelde bezoekduur in minuten: 1:19

Nieuwsbrief

Frequentie: 2x per week
Verschijningsdag: maandag en donderdag
Oplage: 8.250 abonnees

Planning

  • Vakblad:Hét onafhankelijke vakblad voor de tweewielerbranche
  • Nieuwsbrieven: Succesvol adverteren op de e-mail nieuwsbrief van Tweewieler
  • Website: Op www.tweewieler.nl vindt u altijd het laatste nieuws
Nr. Verschijndatum Afsluitdatum Thema
1 26-01-2018 09-01-2018 Banden | Preview Velofollies
2 23-02-2018 06-02-2018 Review Velofollies | Preview BMB | Ebike Experience
3 23-03-2018 06-03-2018

Accessoires & Onderdelen | Schappenplannen
Tweewielerwinkel van het Jaar 2018

4 20-04-2018 03-04-2018 E-Mobility
5 25-05-2018 04-05-2018 Werkplaatsinrichting | Rendement | Tools
6/7 20-07-2018 03-07-2018 Businessmodellen | Retailconcepten
8 24-08-2018 07-08-2018 Kleding- en accessoires | Eurobike Review
9 28-09-2018 11-09-2018 Connectivity: wat biedt dit voor verzekeringen, service & onderhoud | Speed pedelec | Collectioneren van e-bikes
10 26-10-2018 09-10-2018 Dealershow: verkooptoppers 2018
11 23-11-2018 06-11-2018

Tweewieler SPORT: sponsoring | retailconcepten |sportmerken

12 21-12-2018 04-12-2018 Winkelautomatisering | E-Mobility

 

Bereik uw doelstellingen met contentmarketing & leadgeneration

Van thought leadership tot gekwalificeerde leads

Beslissers in de tweewielerbranche oriënteren zich bij aankopen en investeringen steeds meer online. Meer dan 60% van de kopers overweegt op basis van deze online oriëntatie slechts één of twee aanbieders. Hoe zorgt u ervoor dat u nog voorkomt in de overweging van deze potentiële klanten? Hoe weet u welke partijen er op dit moment in de markt zijn voor uw product of dienst? En hoe komt u vervolgens met ze in contact? Contentmarketing is hiervoor de ideale strategie. Wij denken graag met u mee over het ontwikkelen van awareness, thought leadership en het structureel genereren van kwalitatieve leads.

>> Lees meer over contentmarketing

>> Lees meer over leadgeneration

Wat wilt u bereiken met contentmarketing?

Snel meetbaar resultaat boeken. >> Basisoplossingen voor leadgeneration
Structureel kwalitatieve leads genereren. >> Geavanceerde oplossingen voor leadgeneration
Snel en efficiënt goede content ontwikkelen. >> Oplossingen voor contentmarketing
Top-of-mind worden en blijven bij beslissers. >> Oplossingen voor brand awareness
Gericht thought leadership opbouwen. >> Oplossingen voor thought leadership
Traffic genereren naar mijn eigen content. >> Oplossingen voor kwalitatieve traffic
Kennis ontwikkelen over beslissers in mijn markt. >> Oplossingen voor doelgroeponderzoek

Praktijkcase: hoe softwareleverancier Visma resultaat boekt met contentmarketing

Hoe bereik ik mijn doelgroep in het veranderende medialandschap? Dat is de vraag die Marketing Manager Rob Van Loenen van Visma Software zichzelf anderhalf jaar geleden stelde. Download nu de praktijkcase en lees hoe Rob de oplossing vond in content marketing, met als resultaat:

  • Positionering als kennispartner
  • Brand awareness
  • Engagement
  • 40% meer Marketing Qualified Leads

Events

Events

Tweewieler van het Jaar Verkiezing

Jaarlijks organiseert Tweewieler de Tweewieler van het Jaar Verkiezing. Een event waar beslissers en beïnvloeders in de tweewielerbranche als bezoeker aanwezig zijn. De 'Vriend van de Verkiezing' propositie biedt u de mogelijkheid zichtbaar te zijn in de communicatie rondom te verkiezing.

Datum: 4 maart 2018

 

Laatste nieuws

Bekijk het nieuwsarchief
am: AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw Cobouw Bouwberichten de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gawalo HR Base Installatie Journaal Logistiek Management Support   Misset Catering Misset Horeca NBD-Online Over Duurzame Inzetbaarheid Over Het Nieuwe Werken Over Strategische Personeelsplanning PT Industrieel Management PW. magazine voor HR-professionals RCC Koude & Luchtbehandeling Security Management Service Management Sigma Snackkoerier Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen