Tweewieler
Tweewieler is het platform dat informeert over zowel scooters, brommers als fietsen. Tweewieler richt zich op het management binnen de tweewielerbranche in Nederland en België (detaillisten, groothandelaren, importeurs en fabrikanten).
Meer weten? Download de complete mediakit!
Redactionele formule
Tweewieler is het onafhankelijke platform dat informeert over zowel scooters, brommers en fietsen. Tweewieler richt zich op het management binnen de tweewielerbranche in Nederland en België. Doelgroep is de fiets- en bromfietsdetailhandel. Ook de grossiers, importeurs en fabrikanten van onderdelen, accessoires en (brom)fietsen komen aan bod.
Tweewieler behandelt actuele zaken in de fiets-, bromfiets- en scooterhandel en besteedt veel aandacht aan vaktechniek, producten, branche-ontwikkelingen en managementinformatie.
Naast het vakblad biedt Tweewieler een online platform www.tweewieler.nl, de Tweewieler nieuwsbrief en events zoals de verkiezing Tweewielerwinkel van het Jaar.
Bereik

Vakblad
Frequentie: 10x per jaar
Verschijningsdag: vrijdag
Oplage: 4.000 exemplaren
Website
Gebruikers per maand: 56.780
Pageviews per maand: 86.530
Gemiddeld aantal pageviews per bezoek: 1,56
Gemiddelde bezoekduur in minuten: 01:06
Nieuwsbrief
Frequentie: 2x per week
Verschijningsdag: maandag en donderdag
Oplage: 9.375 abonnees
Bereik uw doelstellingen met contentmarketing & leadgeneration
Van thought leadership tot gekwalificeerde leads
Beslissers in de tweewielerbranche oriënteren zich bij aankopen en investeringen steeds meer online. Meer dan 60% van de kopers overweegt op basis van deze online oriëntatie slechts één of twee aanbieders. Hoe zorgt u ervoor dat u nog voorkomt in de overweging van deze potentiële klanten? Hoe weet u welke partijen er op dit moment in de markt zijn voor uw product of dienst? En hoe komt u vervolgens met ze in contact? Contentmarketing is hiervoor de ideale strategie. Wij denken graag met u mee over het ontwikkelen van awareness, thought leadership en het structureel genereren van kwalitatieve leads.
>> Lees meer over contentmarketing
>> Lees meer over leadgeneration
Wat wilt u bereiken met contentmarketing?
Praktijkcase: hoe softwareleverancier Visma resultaat boekt met contentmarketing
Hoe bereik ik mijn doelgroep in het veranderende medialandschap? Dat is de vraag die Marketing Manager Rob Van Loenen van Visma Software zichzelf anderhalf jaar geleden stelde. Download nu de praktijkcase en lees hoe Rob de oplossing vond in content marketing, met als resultaat:
- Positionering als kennispartner
- Brand awareness
- Engagement
- 40% meer Marketing Qualified Leads
Events

Tweewieler van het Jaar Verkiezing
Jaarlijks organiseert Tweewieler de Tweewieler van het Jaar Verkiezing. Een event waar beslissers en beïnvloeders in de tweewielerbranche als bezoeker aanwezig zijn. De 'Vriend van de Verkiezing' propositie biedt u de mogelijkheid zichtbaar te zijn in de communicatie rondom te verkiezing.