Vleesmagazine

Hét merk voor de totale slager- en vleessector.

Meer weten? Download de complete mediakit!

Redactionele formule

Vleesmagazine is de multimediale nieuwsbron voor de totale vleessector, met een dagelijkse update van de website vleesmagazine.nl, een wekelijkse online nieuwsbrief, het Slager met Ster event en is actief op Facebook en Twitter.

Het vakblad richt zich op de totale vleessector, van slachter tot slager, met name op de ondernemers in de slagers- en vleessector. Naast branchenieuws en bedrijfsreportages komen alledaagse zaken (technologie, inrichting, personeelsbeleid, apparatuur, marktontwikkeling) aan bod waar een ondernemer mee te maken krijgt in de vleessector.

Bereik

Bereik

Vakblad Vleesmagazine 

Frequentie: 10x per jaar
Verschijningsdag: dinsdag
Oplage print: 2.400 exemplaren

Vleesmagazine Industriespecial

Frequentie: 4x per jaar
Verschijningsdag: dinsdag
Oplage print: 2.400 exemplaren

Website

Gemiddeld aantal per maand:

Pageviews: 28.480
Unieke gebruikers: 13.048

Nieuwsbrief

Frequentie: wekelijks
Verschijningsdag: dinsdag
Oplage: 4.406 abonnees

 

Planning

Vleesmagazine

  • Vakblad: 10x per jaar + 2x per jaar Lunchspecial + 4x per jaar de Industriespecial
  • Website: het laatste nieuws in de vleessector op vleesmagazine.nl
  • Nieuwsbrief: wekelijks het laatste nieuws direct in de mailbox

 

 

Vleesmagazine 2018

Nr. Verschijndatum Afsluitdatum Thema / Special
12 22-12-2017 06-12-2017 Financieel/verzekeren
1/2 02-02-2018 17-01-2018 De Slagerij
3 02-03-2018 14-02-2018 BBQ
4 06-04-2018 20-03-2018 Klimaat en Recepten Gouden Slagersring
5 04-05-2018 17-04-2018 Vlees en vleeswaren
6 01-06-2018 15-05-2018 Software
7/8 27-07-2018 11-07-2018 Renovatie, reparatie, innovatie
9 07-09-2018 22-08-2018 Kip, kalkoen, wild
10 05-10-2018 19-09-2018 Hygiene (nabeschouwing Slavakto)
11 02-11-2018 17-10-2018 Smaakmakers
12 07-12-2018 21-11-2018 Etiketten, labels en verpakkingen
       
Specials 2018      
Nr. Verschijningsdatum Afsluitdatum Thema / Special
1 06-04-2018 20-03-2018 Industriespecial: Verpakken
2 01-06-2018 15-05-2018 Industriespecial: Automatiseren
Bijlage 01-06-2018 03-05-2018 Lunchspecial
3 05-10-2018 19-09-2018 Industriespecial: Hygiene
Bijlage 02-11-2018 13-09-2018 Lunchspecial
4 07-12-2018 21-11-2018 Industriespecial: Etiketten, labels en verpakken

Print communicatie: Mogelijkheden & tarieven

Vakblad Vleesmagazine

Formaten (br x h in mm)
2/1 pagina 460 x 300  
1/1 pagina 230 x 300  
1/2 pagina 205 x 135 100 x 275
1/4 pagina 205 x 65 100 x 135
1/8 pagina   100 x 65
Bladspiegel 230 x 300 mm  
Zetspiegel 205 x 275 mm  

(Bij aflopend +3mm rondom aanhouden)

Tarieven

Op aanvraag

Online communicatie: Mogelijkheden & tarieven

Website Vleesmagazine.nl
Online bannering

Naam banner Formaat Max. aantal kb
Header 950x150 of 944x150 pixels, afhankelijk van de site 100 kb
Leaderbord XL 950x150 pixels die expand naar 950x300 pixels In overleg
Leaderbord 728x90 pixels 100 kb
Leaderbord Mobile 320x100 pixels 100 kb
Full banner 468x60 pixels 100 kb
Half page 336x600 pixels 100 kb
Blockbuster 550x150 pixels 100 kb
Rectangle 336x280 pixels 100 kb
Rectangle Mobile 300x250 pixels 100 kb
Billboard 970x250 pixels 100 kb
Floorad/Wallpaper In overleg In overleg

Algemeen

  • Zorg voor een vloeiende animatie. Het continu laten knipperen/bewegen van een specifiek onderdeel van de advertentie is niet toegestaan.
  • Er dient een duidelijk onderscheid te zijn tussen de advertentie en de pagina waarop deze getoond wordt, middels een rand of een onderscheidende kleur.

Advertorial

  • Kop: max. 45 tekens tekst, inclusief spaties en leestekens
  • Body: max. 300 tekens tekst, inclusief spaties en leestekens
  • Payoff: max. 30 tekens tekst, inclusief spaties en leestekens
  • Afbeelding 80x80 pixels​
  • ​URL

Advertorial mobile

  • Kop: max 30 tekens tekst, inclusief spaties en leestekens
  • Body: max 280 tekens tekst, inclusief spaties en leestekens
  • Payoff: max 30 tekens tekst, inclusief spaties en leestekens
  • Afbeelding 260x100 pixels
  • URL

Logolink

Een logolink is vermelding op een vaste positie op de website en is op elke pagina zichtbaar. Hierbij wordt een logo gecombineerd met 2 regels tekst van elk maximaal 40 tekens per regel (incl. spaties).

  • Regel 1: max 40 tekens tekst, inclusief spaties en leestekens
  • Regel 2: max 40 tekens tekst, inclusief spaties en leestekens
  • Logo 60x30 pixels
  • URL

 

Tarieven per 1.000 pageviews
Op aanvraag


Nieuwsbrief Vleesmagazine

Advertorial

  • Kop: maximaal 30 tekens (incl. spaties)
  • Tekst: maximaal 280 tekens (incl. spaties, leestekens en de getoonde linktekst van maximaal 24 tekens)​
  • Als platte tekst in één aaneengesloten alinea
  • Logo/afbeelding: 300 pixels breed x 200 pixels hoog (op mobiel worden afbeeldingen in dit formaat getoond, voor desktop en tablet geldt dat de afbeelding wordt geschaald naar het formaat 200 x 133 pixels)
  • Type: .gif of .jpeg (not animated)​

Fullbanner

  • Formaat: 550 pixels breed x 150 pixels hoog
  • Bestand: .gif of .jpeg
  • Grootte: maximaal 100 kb

Blockbuster

  • Formaat: 468 pixels breed x 60 pixels hoog
  • Bestand: .gif of .jpeg
  • Grootte: maximaal 100 kb
Tarieven per editie
Op aanvraag

Bereik uw doelstellingen met contentmarketing & leadgeneration

Van thought leadership tot gekwalificeerde leads

Ondernemers in de slagers- en vleessector oriënteren zich bij aankopen en investeringen steeds meer online. Meer dan 60% van de kopers overweegt op basis van deze online oriëntatie slechts één of twee aanbieders. Hoe zorgt u ervoor dat u nog voorkomt in de overweging van deze potentiële klanten? Hoe weet u welke partijen er op dit moment in de markt zijn voor uw product of dienst? En hoe komt u vervolgens met ze in contact? Contentmarketing is hiervoor de ideale strategie. Wij denken graag met u mee over het ontwikkelen van awareness, thought leadership en het structureel genereren van kwalitatieve leads.

>> Lees meer over contentmarketing

>> Lees meer over leadgeneration

Wat wilt u bereiken met contentmarketing?

Snel meetbaar resultaat boeken. >> Basisoplossingen voor leadgeneration
Structureel kwalitatieve leads genereren. >> Geavanceerde oplossingen voor leadgeneration
Snel en efficiënt goede content ontwikkelen. >> Oplossingen voor contentmarketing
Top-of-mind worden en blijven bij beslissers. >> Oplossingen voor brand awareness
Gericht thought leadership opbouwen. >> Oplossingen voor thought leadership
Traffic genereren naar mijn eigen content. >> Oplossingen voor kwalitatieve traffic
Kennis ontwikkelen over beslissers in mijn markt. >> Oplossingen voor doelgroeponderzoek

Praktijkcase: hoe softwareleverancier Visma resultaat boekt met contentmarketing

Hoe bereik ik mijn doelgroep in het veranderende medialandschap? Dat is de vraag die Marketing Manager Rob Van Loenen van Visma Software zichzelf anderhalf jaar geleden stelde. Download nu de praktijkcase en lees hoe Rob de oplossing vond in content marketing, met als resultaat:

  • Positionering als kennispartner
  • Brand awareness
  • Engagement
  • 40% meer Marketing Qualified Leads

Laatste nieuws

Bekijk het nieuwsarchief
am: AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw Cobouw Bouwberichten de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gawalo HR Base Installatie Journaal Logistiek Management Support   Misset Catering Misset Horeca NBD-Online Over Duurzame Inzetbaarheid Over Het Nieuwe Werken PT Industrieel Management PW. magazine voor HR-professionals RCC Koude & Luchtbehandeling Security Management Service Management Sigma Snackkoerier Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen