Voeding Nu
Voeding Nu is een betrouwbare bron voor de in voeding geïnteresseerden die door hun werk en/of vakgebied met voeding, voedsel en gezondheid te maken hebben. Diëtisten, voedingsdeskundigen in (zorg)instellingen en voedselproducerende en -verwerkende bedrijven, gewichtsconsulenten, leefstijlcoaches, voedingsvoorlichters en ook huisartsen en specialisten, lezen Voeding Nu.
Wilt u in contact komen met diëtisten, voedingskundigen, voedingsmanagers en beleidsmakers op het gebied van voeding en gezondheid? Dan is Voeding Nu een uitermate geschikt platform
Meer weten? Download de complete mediakit!
Redactionele formule
De unieke combinatie van het vakblad, de website, de nieuwsbrieven, de bijeenkomsten en online marketingoplossing maken Voeding Nu tot een autoriteit en volwaardig gesprekspartner voor professionals op het gebied van voeding en gezondheid. Het voedingsnieuws van overheid, bedrijven en maatschappelijke instellingen wordt gevolgd en weergegeven. De informatie in Voeding Nu is een evenwicht tussen wetenschap en de toepassing ervan in de praktijk. Daarbij draagt Voeding Nu bij aan de meningsvorming in Nederland over het onderwerp voeding en gezondheid. Hiervoor krijgen de lezers handvatten en een platform.
Planning
Redactionele planning Voeding Nu 2020:
Nr |
Verschijndatum |
Afsluitdatum |
Thema |
1 |
14-02-2020 |
27-01-2020 |
Duurzaamheid (transitie, patronen/gedrag, microplastics) |
2 |
27-03-2020 |
09-03-2020 |
Water |
3 |
08-05-2020 |
16-04-2020 |
Voedselproductie (voedselveiligheid, bewaren, processing, transparantie, vitamines, etc.) |
4 |
26-06-2020 |
08-06-2020 |
Koolhydraten |
5 |
04-09-2020 |
17-08-2020 |
Voedingspatronen (sporters, ouderen, tieners) |
6 |
09-10-2020 |
21-09-2020 |
Plantaardig (vlees vs plantaardig) |
7 |
13-11-2020 |
26-10-2020 |
Nudging (overgewicht, preventie, apps) |
8 |
18-12-2020 |
30-11-2020 |
Trends 2021 |
Print communicatie mogelijkheden
Vakblad Voeding Nu
1/1 pagina |
210 x 297 mm (+ 3 mm extra rondom voor afloop |
2/1 pagina |
420 x 297 (+3 mm extra rondom voor afloop) |
1/2 pagina liggend |
185 x 131 mm |
1/2 pagina staand |
90 x 267 mm |
1/4 pagina liggend |
185 x 63 mm |
1/4 pagina staand |
90 x 131 mm |
Bij aflopend + 3 mm rondom aanhouden
Online communicatie mogelijkheden
Online bannering op VoedingNu.nl
Algemeen
- Zorg voor een vloeiende animatie. Het continu laten knipperen/bewegen van een specifiek onderdeel van de advertentie is niet toegestaan.
- Er dient een duidelijk onderscheid te zijn tussen de advertentie en de pagina waarop deze getoond wordt, middels een rand of een onderscheidende kleur.
Leaderbord + Leaderbord mobile
- Formaat: 728 x 90 en 320 x 100 px
- Bestandsgrootte: max. 100 kb
- Bestandsformaten: gif (animated en non-animated), jpg of png (resolutie max 72 dpi
Rectangle + Rectangle mobile
- Formaat: 336 x 280 en 300 x 250 px
- Bestandsgrootte: max. 100 Kb
- Bestandsformaten: gif (animated en non-animated), jpg of png (resolutie max 72 dpi)
Full banner
- Formaat: 468 x 60 pixels
- Bestandsgrootte: max. 100 Kb
- Bestandsformaten: gif (animated en non-animated), jpg of png (resolutie max 72 dpi)
Videoboodschap
Een YouTube URL van de door u
geplaatste video op YouTube. Wij
embedden dan uw video op onze
website.
- Titel: max. 45 tekens (incl. spaties)
- Introtekst: max. 75 tekens (incl. spaties)
- Verder bericht: max. 500 tekens (incl. spaties)
- Tekst: in Word leveren
- Bestandsgrootte: max. 1 Mb
- Bestandsformaten afb: jpg, png of non-animated gif;
Whitepaper
- Boven Titel: wordt standaard ‘Whitepaper’ getoond
- Titel: max. 55 tekens (incl. spaties)
- Introtekst: max. 200 tekens (incl. spaties)
- Tekst: in Word leveren
- Bestandsformaten afb: jpg, png of non- animated gif
- White paper: in pdf aanleveren
Advertorial
- Kop tekst: max. 45 tekens (incl. spaties en leestekens)
- Body tekst: max. 300 tekens (incl. spaties en leestekens)
- Pay off: maximaal 30 tekens (incl. spaties)
- URL: waar advertorial naar moet linken
- Afbeelding: 80 x 80 pixels: jpg, gif of png bestand (los aanleveren)
Advertorial mobile
- Kop: max 30 tekens tekst, inclusief spaties en leestekens
- Body: max 280 tekens tekst, inclusief spaties en leestekens
- Payoff: max 30 tekens tekst, inclusief spaties en leestekens
- Afbeelding 260x100 pixels
- URL
Logolink
Een logolink is vermelding op een vaste positie op de website en is op elke pagina zichtbaar. Hierbij wordt een logo gecombineerd met 2 regels tekst van elk maximaal 40 tekens per regel (incl. spaties).
- Regel 1: max 40 tekens tekst, inclusief spaties en leestekens
- Regel 2: max 40 tekens tekst, inclusief spaties en leestekens
- Logo 60x30 pixels
- URL
Nieuwsbrief Voeding Nu
Fullbanner
- Formaat: 468 pixels breed x 60 pixels hoog
- Bestand: .gif of .jpeg
- Grootte: maximaal 100 kb
Advertorial
- Kop: maximaal 30 tekens (incl. spaties)
- Tekst: maximaal 280 tekens (incl. spaties, leestekens en de getoonde linktekst van maximaal 24 tekens)
- Als platte tekst in één aaneengesloten alinea
- Logo/afbeelding: 300 pixels breed x 200 pixels hoog (op mobiel worden afbeeldingen in dit formaat getoond, voor desktop en tablet geldt dat de afbeelding wordt geschaald naar het formaat 200 x 133 pixels)
- Type: .gif of .jpeg (not animated)
Blockbuster
- Formaat: 550 pixels breed x 150 pixels hoog
- Bestand: .gif of .jpeg
- Grootte: maximaal 100 kb
Bereik uw doelstellingen met contentmarketing & leadgeneration
Van thought leadership tot gekwalificeerde leads
Het oriëntatieproces bij aankopen van bakkers vindt steeds meer online plaats. Meer dan 60% van de kopers overweegt op basis van deze online oriëntatie slechts één of twee aanbieders. Hoe zorgt u ervoor dat u nog voorkomt in de overweging van deze potentiële klanten? Hoe weet u welke partijen er op dit moment in de markt zijn voor uw product of dienst? En hoe komt u vervolgens met ze in contact? Contentmarketing is hiervoor de ideale strategie. Wij denken graag met u mee over het ontwikkelen van awareness, thought leadership en het structureel genereren van kwalitatieve leads.
>> Lees meer over contentmarketing
>> Lees meer over leadgeneration
Wat wilt u bereiken met contentmarketing?
Praktijkcase: hoe softwareleverancier Visma resultaat boekt met contentmarketing
Hoe bereik ik mijn doelgroep in het veranderende medialandschap? Dat is de vraag die Marketing Manager Rob Van Loenen van Visma Software zichzelf anderhalf jaar geleden stelde. Download nu de praktijkcase en lees hoe Rob de oplossing vond in content marketing, met als resultaat:
- Positionering als kennispartner
- Brand awareness
- Engagement
- 40% meer Marketing Qualified Leads
Events
Voeding Nu organiseert jaarlijks meerdere bijeenkomsten. Op de bijeenkomsten komen vakprofessionals samen om geïnformeerd en geïnspireerd te worden over actuele onderwerpen.
Via deze bijeenkomsten realiseert u één op één contact met uw doelgroep.
Één van de grootste evenement en die Voeding Nu organiseert is de Jaarprijs Goede Voeding. De prijs is bedoeld voor voedingsbedrijven die gezonde verbeteringen aan hun producten aanbrengen, bijvoorbeeld door minder zout, verzadigd vet of suiker of meer vezel te gebruiken. Ook de communicatie rond een product en de aanzet tot gezonder gedrag telt daarbij. Voeding Nu draagt met het organiseren van de prijs bij aan een gezondere voeding in Nederland.
De events bieden een unieke kans om uw netwerk te verbreden met tal van netwerkmogelijkheden. Leg persoonlijk contact met uw doelgroep en toon uw expertise specifiek gericht op het vakgebied van de bezoeker.
- Food Future Event: uitreiking Jaarprijs Goede Voeding - 7 april 2020
- Voeding Nu Jaarevent - november 2020