Voeding Nu

Voeding Nu is een betrouwbare bron voor de in voeding geïnteresseerden die door hun werk en/of vakgebied met voeding, voedsel en gezondheid te maken hebben. Diëtisten, voedingsdeskundigen in (zorg)instellingen en voedselproducerende en -verwerkende bedrijven, gewichtsconsulenten, leefstijlcoaches, voedingsvoorlichters en ook huisartsen en specialisten, lezen Voeding Nu.

Wilt u in contact komen met diëtisten, voedingskundigen, voedingsmanagers en beleidsmakers op het gebied van voeding en gezondheid? Dan is Voeding Nu een uitermate geschikt platform

Meer weten? Download de complete mediakit!

Redactionele formule

De unieke combinatie van het vakblad, de website, de nieuwsbrieven, de bijeenkomsten en online marketingoplossing maken Voeding Nu tot een autoriteit en volwaardig gesprekspartner voor professionals op het gebied van voeding en gezondheid. Het voedingsnieuws van overheid, bedrijven en maatschappelijke instellingen wordt gevolgd en weergegeven. De informatie in Voeding Nu is een evenwicht tussen wetenschap en de toepassing ervan in de praktijk. Daarbij draagt Voeding Nu bij aan de meningsvorming in Nederland over het onderwerp voeding en gezondheid. Hiervoor krijgen de lezers handvatten en een platform.

Bereik

Bereik

Vakblad

Frequentie 8x per jaar
Verschijningsdag Vrijdag
Oplage print 1.600 exemplaren
Meeleesfactor 3
Bereik 4.800 mensen

Website

Gemiddeld aantal per maand:
Pageviews 22.171
Unieke bezoekers 8.501

Nieuwsbrief

Frequentie 1x per week
Verschijningsdag dinsdag
Oplage 5.975
Gemiddelde doorklik ratio 38%

Events

Totaal aantal bezoekers per jaar: 650
Gemiddelde waardering VMT events: 7,8

Planning

Redactionele planning Voeding Nu 2020:

Nr Verschijndatum Afsluitdatum Thema
1 07-02-2020 20-01-2020 Duurzaamheid (transitie, patronen/gedrag, microplastics)
2 27-03-2020 09-03-2020 Water
3 08-05-2020 16-04-2020 Voedselproductie (voedselveiligheid, bewaren, processing, transparantie, vitamines, etc.)
4 26-06-2020 08-06-2020 Koolhydraten
5 04-09-2020 17-08-2020 Voedingspatronen (sporters, ouderen, tieners)
6 09-10-2020 21-09-2020 Plantaardig (vlees vs plantaardig)
7 13-11-2020 26-10-2020 Nudging (overgewicht, preventie, apps)
8 18-12-2020 30-11-2020 Trends 2021

Print communicatie mogelijkheden

Vakblad Voeding Nu

Formaten (B x H in mm)
1/1 pagina 210 x 297 mm (+ 3 mm extra rondom voor afloop
2/1 pagina 420 x 297 (+3 mm extra rondom voor afloop)
1/2 pagina liggend 185 x 131 mm
1/2 pagina staand 90 x 267 mm
1/4 pagina liggend 185 x 63 mm
1/4 pagina staand 90 x 131 mm

Bij aflopend + 3 mm rondom aanhouden

Online communicatie mogelijkheden

Online bannering op VoedingNu.nl

Algemeen

  • Zorg voor een vloeiende animatie. Het continu laten knipperen/bewegen van een specifiek onderdeel van de advertentie is niet toegestaan.
  • Er dient een duidelijk onderscheid te zijn tussen de advertentie en de pagina waarop deze getoond wordt, middels een rand of een onderscheidende kleur.

Leaderbord + Leaderbord mobile

  • Formaat: 728 x 90 en 320 x 100 px
  • Bestandsgrootte: max. 100 kb
  • Bestandsformaten: gif (animated en non-animated), jpg of png (resolutie max 72 dpi


Rectangle + Rectangle mobile

  • Formaat: 336 x 280 en 300 x 250 px
  • Bestandsgrootte: max. 100 Kb
  • Bestandsformaten: gif (animated en non-animated), jpg of png (resolutie max 72 dpi)

Full banner

  • Formaat: 468 x 60 pixels
  • Bestandsgrootte: max. 100 Kb
  • Bestandsformaten: gif (animated en non-animated), jpg of png (resolutie max 72 dpi)

Videoboodschap

Een YouTube URL van de door u
geplaatste video op YouTube. Wij
embedden dan uw video op onze
website.

  • Titel: max. 45 tekens (incl. spaties)
  • Introtekst: max. 75 tekens (incl. spaties)
  • Verder bericht: max. 500 tekens (incl. spaties)
  • Tekst: in Word leveren
  • Bestandsgrootte: max. 1 Mb
  • Bestandsformaten afb: jpg, png of non-animated gif;

Whitepaper

  • Boven Titel: wordt standaard ‘Whitepaper’ getoond
  • Titel: max. 55 tekens (incl. spaties)
  • Introtekst: max. 200 tekens (incl. spaties)
  • Tekst: in Word leveren
  • Bestandsformaten afb: jpg, png of non- animated gif
  • White paper: in pdf aanleveren

Advertorial

  • Kop tekst: max. 45 tekens (incl. spaties en leestekens)
  • Body tekst: max. 300 tekens (incl. spaties en leestekens)
  • Pay off: maximaal 30 tekens (incl. spaties)
  • URL: waar advertorial naar moet linken
  • Afbeelding: 80 x 80 pixels: jpg, gif of png bestand (los aanleveren)

Advertorial mobile

  • Kop: max 30 tekens tekst, inclusief spaties en leestekens
  • Body: max 280 tekens tekst, inclusief spaties en leestekens
  • Payoff: max 30 tekens tekst, inclusief spaties en leestekens
  • Afbeelding 260x100 pixels
  • URL

Logolink

Een logolink is vermelding op een vaste positie op de website en is op elke pagina zichtbaar. Hierbij wordt een logo gecombineerd met 2 regels tekst van elk maximaal 40 tekens per regel (incl. spaties).

  • Regel 1: max 40 tekens tekst, inclusief spaties en leestekens
  • Regel 2: max 40 tekens tekst, inclusief spaties en leestekens
  • Logo 60x30 pixels
  • URL

 


 

Nieuwsbrief Voeding Nu

Fullbanner

  • ​Formaat: 468 pixels breed x 60 pixels hoog
  • Bestand: .gif of .jpeg
  • Grootte: maximaal 100 kb

Advertorial

  • Kop: maximaal 30 tekens (incl. spaties)
  • Tekst: maximaal 280 tekens (incl. spaties, leestekens en de getoonde linktekst van maximaal 24 tekens)​
  • Als platte tekst in één aaneengesloten alinea
  • Logo/afbeelding: 300 pixels breed x 200 pixels hoog (op mobiel worden afbeeldingen in dit formaat getoond, voor desktop en tablet geldt dat de afbeelding wordt geschaald naar het formaat 200 x 133 pixels)
  • Type: .gif of .jpeg (not animated)​

Blockbuster

  • Formaat: 550 pixels breed x 150 pixels hoog
  • Bestand: .gif of .jpeg
  • Grootte: maximaal 100 kb

 

Bereik uw doelstellingen met contentmarketing & leadgeneration

Van thought leadership tot gekwalificeerde leads

Het oriëntatieproces bij aankopen van bakkers vindt steeds meer online plaats. Meer dan 60% van de kopers overweegt op basis van deze online oriëntatie slechts één of twee aanbieders. Hoe zorgt u ervoor dat u nog voorkomt in de overweging van deze potentiële klanten? Hoe weet u welke partijen er op dit moment in de markt zijn voor uw product of dienst? En hoe komt u vervolgens met ze in contact? Contentmarketing is hiervoor de ideale strategie. Wij denken graag met u mee over het ontwikkelen van awareness, thought leadership en het structureel genereren van kwalitatieve leads.

>> Lees meer over contentmarketing

>> Lees meer over leadgeneration

Wat wilt u bereiken met contentmarketing?

Snel meetbaar resultaat boeken. >> Basisoplossingen voor leadgeneration
Structureel kwalitatieve leads genereren. >> Geavanceerde oplossingen voor leadgeneration
Snel en efficiënt goede content ontwikkelen. >> Oplossingen voor contentmarketing
Top-of-mind worden en blijven bij beslissers. >> Oplossingen voor brand awareness
Gericht thought leadership opbouwen. >> Oplossingen voor thought leadership
Traffic genereren naar mijn eigen content. >> Oplossingen voor kwalitatieve traffic
Kennis ontwikkelen over beslissers in mijn markt. >> Oplossingen voor doelgroeponderzoek

Praktijkcase: hoe softwareleverancier Visma resultaat boekt met contentmarketing

Hoe bereik ik mijn doelgroep in het veranderende medialandschap? Dat is de vraag die Marketing Manager Rob Van Loenen van Visma Software zichzelf anderhalf jaar geleden stelde. Download nu de praktijkcase en lees hoe Rob de oplossing vond in content marketing, met als resultaat:

  • Positionering als kennispartner
  • Brand awareness
  • Engagement
  • 40% meer Marketing Qualified Leads

Events

Voeding Nu organiseert jaarlijks meerdere bijeenkomsten. Op de bijeenkomsten komen vakprofessionals samen om geïnformeerd en geïnspireerd te worden over actuele onderwerpen.
Via deze bijeenkomsten realiseert u één op één contact met uw doelgroep.

Één van de grootste evenement en die Voeding Nu organiseert is de Jaarprijs Goede Voeding. De prijs is bedoeld voor voedingsbedrijven die gezonde verbeteringen aan hun producten aanbrengen, bijvoorbeeld door minder zout, verzadigd vet of suiker of meer vezel te gebruiken. Ook de communicatie rond een product en de aanzet tot gezonder gedrag telt daarbij. Voeding Nu draagt met het organiseren van de prijs bij aan een gezondere voeding in Nederland.

De events bieden een unieke kans om uw netwerk te verbreden met tal van netwerkmogelijkheden. Leg persoonlijk contact met uw doelgroep en toon uw expertise specifiek gericht op het vakgebied van de bezoeker.

  • Food Future Event: uitreiking Jaarprijs Goede Voeding - 9 april 2019
  • Voeding Nu Jaarevent - 26 november 2019

 

Laatste nieuws

Bekijk het nieuwsarchief
am: AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gawalo HRbase Installatie Journaal Logistiek Management Support   Misset Catering Misset Horeca NBD-Online Over Duurzame Inzetbaarheid PT Industrieel Management PW. RCC Koude & Luchtbehandeling Security Management Service Management Snackkoerier Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen